• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Прокладки двигуна Газель


Прокладка ГБЦ


Прокладка клапанної кришки


Прокладка впускного колектора


Прокладка випускного колектора


Прокладка приймальної труби


Прокладка насоса водяного


Прокладка термостата


Прокладка поддона двигуна


Прокладка кришки ланцюга


Прокладка коробки штовхачів


Прокладка гидронатяжителя ланцюга


Прокладка кришки головки

photo
Прокладка ресивера

photo
Прокладка карбюратора

Авто, як досить складний автомеханізм, поєднує в собі безліч систем. Функції цих систем спрямовані на забезпечення нормального функціонування цього автомеханізму. Системи "життєзабезпечення" щільно пов'язані між собою за допомогою монтажних кріплень і окремих допоміжних приладів і пристосувань.

Движок є «серцем», та стоїть в списку основних систем осібно. Запорукою нормальної роботи движка є нормальна працездатність автоелементов, які входять до складу цього силового агрегату.
Прокладки двигуна,незважаючи на зовнішній вигляд і номінальну вартість, грають досить значну роль в загальній нормальній працездатності ДВС. Багато несправностей движка безпосередньо можуть бути пов'язані з виходом з ладу одного з прокладень. Практично усі "жизненоважные" автоелементи движка зазвичай мають між собою болтові з'єднання. А міцність і герметичність цих з'єднань виконують якраз прокладення. У разі незабезпечення герметичності одного з вузлів унаслідок механічного ушкодження прокладення під загрозу ставиться загальна нормальна робота ДВС. Щоб зрозуміти важливість автопрокладень у вузлі, розглянемо деякі з них.

Автопрокладки, використовувані в ДВС можна розділити на три категорії. Це прокладення на металевій основі, прокладення на неметалічній, і сальники . Автопрокладки на металевій основі так само мають свої підгрупи - азбестові і, відповідно, безасбестовые. Прокладки на металевій основі, як більше широко поширений тип автопрокладень для ГБЦ, виготовляються з тонких листів міді або сталі (частіше із сталі зважаючи на дорожнечу міді) і просочені спеціальним еластичним складом для м'якості з'єднання в стику. Ці прокладки відрізняє висока жаро і зносостійкість.

Сальники, практично, не є прокладками як такими, але їх функції спрямовані на ущільнення місць стиків нерухомих автомеханізмів з рухливими. По суті, сальники це манжети з округлою формою і розташовуються в торцевих посадочних місцях рухливих валів ДВС. Сальники виготовляються з міцного штучно-виготовленого каучуку і основними параметрами яких є внутрішній і зовнішній діаметри. Кожна прокладка, залежно від конструкційних особливостей, виконує свою функцію. Зовнішній вигляд і матеріал виготовлення прокладок залежить від умов їх використання.

Прокладка ГБЦ. Цей вид прокладок функціонує в умовах високих температур і високого тиску. Тому, матеріал, який використовується для виготовлення прокладок, має бути жаростійким і міцним. Цей вид прокладок розташовується на стику голівки і блоку циліндра. Від неї залежить нормальний робочий процес газообміну в циліндрах. У разі нещільного прилягання прокладок або механічного ушкодження, які вплинуть на герметичність з'єднання, можуть викликати, так званий, ефект компресії. А це тягне за собою значну втрату потужності ДВС або повну зупинку двигуна. Варто відмітити, що прокладки ГБЦ встановлюється тільки один раз. При затягуванні болтів встановлена прокладка приймає форми обох поверхонь, тим самим деформується. У разі техобслуговування або ремонту ГБЦ прокладення, щоб забезпечити герметизацію з'єднання, має бути замінена на нову.

Прокладка кришки клапанів зазвичай виготовляються з гуми. Цей матеріал легко приймає форми вузлів, що стикуються, і забезпечують щільне прилягання стику клапанної кришки і верхньої поверхні ГБЦ. Функції прокладки клапанної кришки спрямовані на виключення протікань змащуючої материала- олії, яка забезпечує змащування елементів ГРМ.

Впускной колектор використовує прокладку на стику з ГБЦ. Оскільки впускний колектор не пов'язаний з високими температурами і тиском, матеріал таких автопрокладок- пресований картон. Автопрокладення ж випускного колектора має трохи інший матеріал виготовлення. Умови функціонування цих автопрокладень безпосередньо пов'язані з високим тиском і значними скачками температури. Тому вони, як і прокладення ГБЦ виконані з жаростійкого матеріалу (безасбестового пароніту) або просто, з металу.

Прокладки охолоджуючей системи забезпечують герметичність з'єднання кришки водонасоса, кришки термостата і інших стиків, які входять в систему охолодження. Прокладення в системі охолодження мають бути стійкі при дії на них не лише високих температур (діапазон - 45 +110 градусів), але і бути стійкими до дії на них технічних рідин і мастильних матеріалів. Матеріалом, який відповідає усім вимоги до прокладок охолоджувальної систем ы- синтетичний каучук. Як вже відзначалося, авто- це складний і громіздкий механізм, що має безліч рухливих і нерухомих з'єднань. Кожне з'єднання має свою адаптовану під форму прилеглих площ прокладку.

Із-за великої наявності в агрегатах прокладок більшість компаній, що реалізовують їх, прийняли рішення про доцільність реалізації прокладок цілими комплектами, виходячи з агрегату або вузла, на який ці прокладки будуть встановлені.
Компанія Статус-м пропонує комплекти прокладок на будь-які вузли, і зокрема, на ДВС, авто марки Газель будь-якої модифікації. Можливі варіанти придбання прокладок оптом, в роздріб і під замовлення.