• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Бак паливний Газель

Бак топливный Газель
Бак паливний

Пробка бака топливного
Пробка бака паливного

Хомут бака топливного
Хомут бака паливного

Датчик указателя уровня топлива
Датчик покажчика рівня палива

Бензобак. Загальні аспекти.
Бензобак- це резервуар для забезпечення безпечного зберігання горючого рідинного середовища певного типу, а також запобігання непередбаченого витоку, а також -можливого випару. Конструкційно, паливний резервуар, враховуючи його вміст, монтується на автомобілі в найзахищенішому місці, що забезпечує мінімальну дію можливих ударів або інших непередбачених форс- мажорних ситуацій. Таке місцерозташування також обумовлене з метою забезпечення максимальної цілісності місткості при можливих ударах як спереду, так і ззаду. Кріпиться паливна місткість до рами або кузова за допомогою стрічкових хомутів. Для забезпечення надійнішого захисту, нижня частина бензобака може бути додатково прикрита металевим цілісним листом. Для оберігання місткості від надмірного перегрівання, що провокується компонентами системи виведення відпрацьованого газопотока - встановлюються теплоізоляційні прокладення.

Для виготовлення міцних і надійних місткостей для зберігання горючого рідинного середовища використовується декілька типів материала- сталь, алюміній і пластик, що представляє високощільний поліетилен. Пластикові місткості більше поширені на легковому авто. Основною перевагою пластикового паливного бака є відсутність схильності до корозії. Проте, пластикова місткість проникна для вуглеводнів, тому, щоб уникнути можливого витоку, пластикові місткості, зазвичай, виготовляють багатошаровими. Бензобак з металу зазвичай робиться за допомогою зварювання штампованих листів. Для газу більше відповідна місткість із сталі, для бензину (дизельного) палива - алюмінієві бензобаки.

Конструкційні особливості бензобака
Для поповнення запасу пального місткість має заливну горловину Місцерозташуванням заливної горловини являється простір над поверхнею заднього крила. Горловина конструкційно з'єднується з бензобаком за допомогою трубопроводу. Переріз цього трубопроводу зобов'язаний гарантувати забезпечення пропускною здатність близько 50 л. пального на хвилину. Зовні горловина зазвичай закривається спеціальною різьбовою кришкою. Щоб відсік, де знаходиться цей компонент бензобака не псував естетичний вид авто, він прикривається спеціальним люком (іноді із замком, який, до речі, служить для відвертання несанкціонованого зливу пального). У паливну систему авто горюче рідинне середовище з бензобака потрапляє через спеціальний заборник, який взаємозв'язаний з вихідним топливопроводом. Заборник прикривається спеціальною сіточкою, яка виконує роль фільтру грубого очищення горючої рідини. У авто, обладнаних дизельними силовими агрегатами забірник може оснащуватися системою, що забезпечує підігрівання нефтетоплива. Усередині місткості для зберігання палива, в марках авто з бензиновими силовими установками, поміщається електробензонасос, що забезпечує необхідний тиск в загальній системі живлення. Усередині бензобака розташовується датчик рівня палива, який об'єднаний з електробензонасосом в єдину систему, а саме - паливний модуль. Сам датчик конструкційно має поплавець і потенціометр. В процесі роботи силової установки або поповнення запасів пального поплавець пересувається у вертикальному напрямі згідно крайньої вищої точки рівня нефтетоплива. Переміщення поплавця провокує зміну опір потенціометра. В результаті зміни опору відбувається і зміна напруги в эл/ланцюзі, в наслідок чого стрілка на приладовій дошці міняє своє положення згідно з розташуванням поплавця в паливній місткості. Для задовільної роботи системи живлення, в місткості повинен підтримуватися постійний тиск. Підтримка постійного тиску усередині бака відбувається за допомогою системи вентиляції. Цей вузол забезпечує нейтралізацію розрядки, яка виникає при виробленні палива і сприяє видаленню зайвого повітря з місткості, авто, що потрапило в процесі заправки. Також, система вентиляції не дозволяє підвищенню рівня горючої рідини у бензобаку у разі його нагріву. Для нормальної і довгострокової експлуатації цього важливого компонента паливного вузла, паливний резервуар вимагає нагляду. Чищення місткості відбувається після її зняття з автомобіля за допомогою спеціальних хімічних препаратів. Це пов'язано з тим, що разом з паливом в ємність потрапляють різні домішки, вуглеводні, пов'язані з якістю палива, вони осідають на стінках паливного бака. Після події певного часу, накопичившись вони відшаровуються і забивають сітку фільтру, тим самим блокуючи пересування нефтетоплива через забірник.

Бензобак на Газель від Статус-М - оптимальне рішення.
Статус-М - це одна з найбільших компанія в Україні, що поставляє на вітчизняний авторинок якісні запчастини на будь-які вітчизняні марки авто, у тому числі і на Газель. Якісні паливні баки на Газель автовласники можуть придбати за розумною вартістю у компанії Статус-м. Окрім бензобака Газель, автовласники зможуть придбати і інші товари, що відносяться як до системи живлення Газель, а також багато інших комплектуючих частин до багатьох систем "життєзабезпечення" Газелі. Придбаний товар у Статус-М- це завжди гарантія високої якості