• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Запчастини на двигун Cummins ISF 2.8

Блок и головка блока цилиндров
Блок і головка блоку

Картер масляный
Картер масляный

Клапана
Клапана

Вкладыши
Вкладиші

Поршневая группа
Поршнева група

Система смазки
Система змазки

Турбина
Турбіна

Ролики и натяжители
Ролики и натяжители

Ремни
Ремені

Прокладки двигателя
Прокладки двигуна


Запчастини на двигун Cummins ISF 2.8
Дизельний двигун Cummins ISF 2.8 являє собою 4-х циліндровий мотор потужністю 120 кінських сил і об'ємом 2,78 літра. На двигун додатково встановлена турбіна Cummins з інтеркулером (попереднє охолодження повітря, що подається на наддув). Розробникам вдалося домогтися високого крутного моменту при максимальній продуктивності. Двигун «їсть» від 8,5 до 10,3 літрів на 100 кілометрів, витрата залежить від умов, манери їзди і швидкості.
Особливості двигуна Cummins
До 2012 року Газель комплектувалися двигунами моделі «Євро-3», починаючи з 2012 - тільки моторами типу «Євро-4», більш досконалими і безпечними. Основою всієї паливної системи двигуна є форсунки Камминс, що працюють в сукупності з насосом. Двигуни дуже чутливі до якості палива, тому заправляти Газель тепер доводиться хорошим дизпаливом, інакше елементи швидко вийдуть з ладу. Одна форсунка Газель Камминс коштує не надто дорого, але якщо міняти їх постійно, вийде кругленька сума.
Сам двигун має класичну форму циліндра з суцільнолитим блоком, виготовленим із чавуну. Колінчастий вал виготовлений з того ж матеріалу. Один розподільчий вал розташований у верхній частині мотора. Клапани і штоки виготовлені їх жароміцної стали з хромованим покриттям, що запобігає корозійні процеси. Клапани Камминс мають однакову конструкцію, але не можуть заміняти один одного - це особливість моторів Cummins. Один з найважливіших елементів двигуна, від якого залежить надійність і потужність, - це турбіна Cummins (турбокомпресор), який відповідає за нагнітання нормального рівня тиску в камеру згоряння, а, значить, відповідає за силу роботи двигуна.
В цілому, мотор Cummins ISF 2.8 можна назвати надійним, невибагливим і простим агрегатом, який має хороші характеристики. Він пристосований і адаптований розробниками до роботи на складних українських і російських дорогах. Виробникові вдалося домогтися робочого ресурсу 500 000 кілометрів за умови належної експлуатації та своєчасного обслуговування.
Незважаючи на надійність і довговічність, двигуни Камминс не вічне. Найпоширеніші проблеми - це витік масла з турбіни, поломка зливний масляної трубки, муфти вентилятора і деякі інші. За ГАЗелі, як і за будь-якими автомобілями, потрібно стежити, доглядати, вчасно проводити профілактичні і ремонтні роботи.

Ми постачаємо повний перелік запчастин на двигуни:
блок і головка блоку,
• картер масляний,
• форсунки на Газель Бізнес,
• клапани,
• шатунні вкладиші,
• поршневі групи,
• системи змащення,
• ролики і натяжителі,
• турбіни на Газель
• ремені,
• прокладки та інші деталі.