• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Кривошипно-шатуновий механізм Газель

Вал колінчатий
Вал колінчатий

Маховик
Крутень

Поршня
Поршня

Вкладыши коренные
Вкладиші корінні

Вкладиші шатунові
Вкладиші шатунові

Шатун
Шатун

Болт Шатуна
Болт Шатуна

Втулка шатуна
Втулка шатуна

Палец поршневой
Палець поршневий

Кольца поршневые
Кільця поршневі

Полукольца
Півкільця

Шестерня коленвала
Шестерня коленвала

Сальник коленвала
Сальник коленвала

Підшипник коленвала
Підшипник коленвала

ДВС - це складний і громіздкий блок, функції якого спрямовані на трансформацію тепловій енергії, що виникає при розширенні газів в ГБЦ в механічну, за допомогою поступальної ходи поршня з подальшою передачею на коленвал, і далі через трансмісію, на провідну пару коліс. Проте, безпосередньо поршень не пов'язаний з коленвалом. Поршні, переміщаючись в циліндрах під тиском, створюють зворотно-поступальний хід. Для того, щоб цей хід трансформувався в обертальний хід коліс авто, конструкцією має бути передбачений проміжний автомеханізм. Проміжним механізмом між коленвалом і ГБЦ є КШМ, особливість функціонування, якого, спрямовано на перетворення крокового зворотно-поступального пересування поршня в обертальний хід коленвала. Цікаво, що усі механічні елементи двигуна або тісно взаємозв'язані з КШМ, або є частиною його. Узяти хоч би основні - ГБЦ, картер, шатуново-поршневий комплект, крутень або коленвал. Коленвал представляє з себе автодеталь, що має досить складну конструкційну форму. З ГБЦ коленвал об'єднаний за допомогою опорних шийок, а кількість колін (кривошипів), що входять в комплект КШМ, залежить від числа циліндрів у блоці движка. Коліно, у свою чергу, взаємозв'язаний з поршневим шатуном. Хід поршня в циліндрі безпосередньо залежить від радіусу коліна.Ще один незамінний представник комплекту КШМ - шатун. Це автодеталь, що є стержнем двотаврового перерізу. Конструкційно у шатуна по обох кінцях є, так звані, голівки. Верхня голівка шатуна взаємозв'язана з поршнем, а нижня, така, що має спеціальний роз'єм, за допомогою якого вона тримає зв'язок з шатуновою шийкою коленвала. Поршень, який бере безпосередню участь в процесі трансформації руху, представляє з себе алюмінієву порожнисту автодеталь циліндричної конфігурації, що конструкційно має спеціальний отвір для поршневого пальця, за допомогою якого він і сполучений з шатуном.

З'єднавши воєдино усі елементи автомеханізму можна відтворити загальний принцип функціонування КШМ. За допомогою паливної системи в циліндри ГБЦ поступає порція горючки, що складається з суміші нефтетоплива і кисню. Усередині циліндра відбувається займання цієї суміші, і гази, розширюючись, починають переміщати поршень від ВМТ до НМТ. Таким чином, поршень, що має з'єднання з шатуном, наближаючись до НМТ (граничне нижнє положення поршня) передає на нього свій хід. Шатун, у свою чергу, за рахунок обороту коліна починає обертати коленвал. А вал, за допомогою автоелементів трансмісії, передає вже на колісну пару, приводячи їх в рух.

Автозапчастини на цей вузол, у тому числі і оригінальні, компанія Статус-М може Вам надати за "найдемократичнішою" вартістю. У Вас є можливість придбати автозапчастини як цілими блоками, так і вузлами. Придбання автотовару оптом, передбачає гнучку систему знижок. Можливий варіант придбання автозапчастин під замовлення.