• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Міст
Газель

Полуось
Полувісь

Сальник ступицы
Сальник ступиці

Подшипник ступицы
Підшипник маточини

Фланец моста
Фланець моста

Главная пара
Головна пара

Картер моста
Картер моста

Сателлиты
Сателіти

Дифференциал моста
Диференціал мосту

Ступица колеса
Маточина колеса

Гайка и шайба
Гайка і шайба

Задний міст Газель
У Газель є балка, що складається з картера головної передачі з кожухом піввісьний. Усе це складає задній міст. Будучи вантажним автомобілем, задній міст має високу жорсткість. Картер з диференціалом утворюють редуктор заднього моста Газелі. Основну частину запчастин мосту виготовляють з чавуну спеціальної марки, який за допомогою болтів кріпиться в міст. Таке поєднання називається "банджо", він знімний. У інших конструкціях, редуктор не знімний і деталі знаходяться усередині.

З чого складається система
Балка, яка не розбирається, складається з вилитого чавунного сплаву картера. Кожухи півосі Газель, мають напіврозвантажений тип. Фланці, розташовані на кожусі, мають прикріплені до них спеціальні пристосування, які впливають на рух і зупинку засобу пересування. Вузли головної передачі встановлюються з іншого боку в спеціальному отворі (люку). Головна передача системи, є гіпоїдними, що призводить до зміщення шестерні. Зовнішня частина люка закривається кришкою із спеціальним отвором для наливання оливи, знизу картера знаходиться маслозливний отвір. Щоб зменшити зайвий тиск усередині картера, згори балки прикріпляється сапун. Вал шестерні кріпиться на підшипниках у вигляді роликів. У верхній частині валу ставиться фланець. За для уникнення протікання ставиться сальник півосі Газель. Щоб забезпечити натягнення в середині підшипників основної шестерні і буртиком, між ними ставлять спеціальні кільця різної товщини для регулювання. Система " банджо" має редуктор, який кріпиться спеціальними кріпленнями (болтами і гайками). Складається з двох частин із застосуванням диференціала шестерінчастого типу. У коробці є дві напівіосьові шестерні і чотири сателіти з шайбами. Відбувається обертання сателітів навколо вісі, зафіксованих поглибленнями усередині коробки.

Особливості маточини. Цапфи диференціала мають напресований підшипник задньої маточини Газель з обох боків. Картер балки має спеціальні поглиблення усередині, куди ставлять підшипники і гайки, якими можна регулювати систему. Для герметичності ставиться сальник задньої маточини Газелі. Завод у зборі поставляє гнізда в картері і кришки.

При купівлі потрібно дивитися маркіровку, щоб не розпоровувати їх. Підшипник передньої маточини Газель має власну маркіровку. Регульовальні гайки дають можливість настроїти проміжок, який потрібний для безперебійної роботи усієї системи.