• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Задний міст ВАЗ

Полуось
Піввісь

Сальник ступицы
Сальник маточини

Подшипник ступицы
Подшипник маточини

Фланец моста
Фланець моста

Главная пара
Головна пара

Картер моста
Картер моста

Дифференциал
Диференціал

Сателлиты
Сателліти

Трансмісія в авто об'єднує в своєму комплексі безліч габаритних автомеханізмов, функції яких, в основному, спрямовані на передачу зусиль колесам. Одним з автокомпонентів цього великого комплексу є міст. По суті, міст будь-якого авто необхідний для об'єднання на одній осі його коліс. Так само, міст є сполучною ланкою в трансмісії, який здійснює зв'язок коліс з самим кузовом. Якщо міст ще й ведучий, то він так само завдяки своїй комплектації, сприяє, як уже зазначалося, передачі колесам зусиль, які трансформуються у обертальний хід цих самих коліс. Зазвичай, передача зусиль для здійснення обертального ходу коліс відбувається під певним кутом. Щоб цей кут нівелювати з подальшою плавною передачею цього ходу, комплекс автомеханізмов трансмісії забезпечується спеціальними автопріспособленіямі- шарнірами. Сучасні легкові авто, і, зокрема, авто "ВАЗ", укомплектовані провідним містом - переднім, а задній- для здійснення з'єднання між собою коліс. Але, більшість моделей авто, які випускав знаменитий автоконцерн ВАТ "АвтоВАЗ" були саме з задніми провідними мостами. По суті, цей хід був обумовлений тим фактором, що основні навантаження відчуває саме задня частина автокузовів авто, а ведучий міст-легко справлявся з ними. Ходові якості авто, особливо якщо авто має максимальну загрузку- задній, він же-провідний, основний міст має незаперечну перевагу в плані ходових якостей перед переднім.Та й зараз, багато брендові автовиробники, на свої елітні моделі встановлюють, якщо не повний привід-то, в обов'язковому порядку отримання провідний міст-задній. Альтернативою. як уже зазначалося, може бути тільки повнопривідна модель. Початок передачі обертального ходу, як відомо, бере з движка. МКПП, приймаючи цей хід перерозподіляє його на кардан, основну передачу, піввісь і диференціал. Коли цей передається двигуном хід пройде всі автомеханізми, тільки в тому випадку він потрапляє на колісну пару. Міст, по суті це цілий комплекс габаритних автомеханізмов, які сприяють перетворенню і передачі ходу на колеса. У цей комплекс входять картер, одночасно будучи частиною підвіски, головна передача, диференціал і піввісь.

Конструкційно, міст, по суті, не має жорсткого кріплення з автокузовом. З'єднуються вони за допомогою важелів з наявністю пружних пружин або авторессор з тягами. Як уже зазначалося, міст повинен сприймати на себе всі можливі навантаження, які, відчуває авто і, гасити їх за допомогою автомеханізмов підвіски (ресор, амортизаторів). Для забезпечення нормальної працездатності моста, автовласникові рекомендовано здійснювати контроль за цілісністю автомеханізмов, комплектуючих цей вузол, а так само надійність кріплень, стежити за рівнем масла в картері і якість кріплення редуктора. Постійний контроль за станом ходової частини авто і обережне пересування по нерівномірно наших доріг значно збільшить робочий ресурс такого вузла як ходова частина.

Компанія Статус-М для автомобілістів, що мають в своєму гаражі авто марки "ВАЗ" пропонує якісні комплектуючі автотовари на даний вузол, як в зборі, так і по-окремо. Автопродукції, яку пропонує компанія Статус-М, в широкому асортименті має, як заводське виготовлення, так і від виробників, які якістю своїх автотоварів задовольнили навіть найвимогливіших користувачів. Вартість автозапчастин та супутніх автотоварів до будь-якої частини Вашого авто значно відрізняється в меншу сторону від загальноринкових цін.