• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Насос паливний Газель

Насос топливный Газель
Насос паливний Газель

Электробензонасос наружный 406
Електробензонасос зовнішній

Электробензонасос погружной (вставка) 405, 406
Електробензонасос погружний (вставка)

Модуль электробензонасоса Газель
Модуль електробензонасоса Газель

Призначення паливного насоса в системі живлення авто.
Кожен знає, що двигун внутрішнього згорання для нормальної і безперебійної роботи потребує постійного подання палива. У транспортному засобі, обладнаним ДВС, за забезпечення силової установки необхідною кількістю палива відповідає паливна система. Щоб забезпечити пересування палива з бензобака до камер згорання ГБЦ палива, потрібний цілий комплекс пристроїв і пристосувань, які змогли б забезпечити цей процес. Не секрет, що пересування палива з бензобака до силового агрегату відбувається в примусовому порядку. Для цього система живлення комплектується необхідним пристроєм, що забезпечує примусове переміщіння - паливний насос. Газель- це одна з найпопулярніших марок авто на вітчизняних автомагістралях. Завдяки модифікаціям Газель може комплектуватися як інжектором, так і карбюратором. Виходячи з цього, "інжекторна" Газель може відрізняться від Газелі, укомплектованої карбюратором і паливний насосом. Для забезпечення пересування палива в системі живлення в карбюраторних двигунах служить паливний насос механічного типу або механічний паливний насос. Інжекторні силові установки зазвичай забезпечуються електробензонасосами. Електробензонасоси, не лише в Газелях, але і на інших марках авто, можуть підрозділятися на погружні і зовнішні.

Механічний паливний насос.

Зазвичай, автомобілі, і зокрема Газель, обладнана карбюраторним двигуном, комплектується механічним паливним насосом. Цей чинник пов'язаний з тим, що подання пального в карбюратор повинне забезпечуватися під низьким тиском. Функціональність механічного паливного насоса забезпечується за допомогою механічного приводу від розподілвалу через допоміжні механізми. У будь-якому разі, механічний насос розташовується на самому силовому агрегаті. Останнім часом Газелі з карбюраторними силовими агрегатами не випускаються. Широке застосування знайшли інжекторні силові установки, у тому числі і на Газелях. Природно, механічні паливні насоси були замінені на електробензонасос Газель.

Електробензонасос.

Оскільки карбюраторні силові агрегати зазвичай встановлювалися на автотранспортних засобах старих зразків, а на сучасних марках, інжекторними двигунами, що зазвичай комплектуються, поширеніші електробензонасоси. Електробензонасоси, порівняно з механічними, більше практичні. І здатні не лише подавати паливо до силової установки під тиском, але і постійно його підтримувати. Зазвичай, електробензонасос, при нормально працюючому двигуні і электроники авто здатний прокачати від 1-го до 2-х літрів палива під тиском від 2-х до 5-ти атм. На інжекторних силових агрегатах паливний насос здійснює примусове подання палива по топливопроводам в паливну рампу, а далі вже до форсунок. Не секрет, що нормальна працездатність форсунок безпосередньо залежить від тиску, створювана натиском палива. У зв'язку з цим чинникам конструкторами розроблений електробензонасос, робота якого починається ще до запуску силової установки. Конструкційно, електробензонасос складається з електродвигуна і механічної частини прибора- насоса. Обидва компоненти розташовані в одному корпусі. Насос може підрозділятися на відцентровий, роликовий і шестерний. Розташовуватися електробензонасос, залежно від конструкційних особливостей, може як зовні паливної місткості, так і усередині. Звідси ці прилади отримали свою назву - зовнішній електробензонасос і погружной.

Зовнішній електробензонасос.
Електробензонасос зазвичай встановлюється нижче рівня місткості для зберігання топлива- бензобака під днищем на амортизаторах з еластичної гуми і конструкційно мають захисний картер на металевій основі. Це розташування приладу сприяє полегшеному процесу діагностики, а при виході із строя- його заміну. По функціональних особливостях зовнішні бензонасоси можуть підрозділятися на карбюраторні, які, у свою чергу функціонують на системному тиску 0,3 з прокачуванням пального до 0,5 літрів, що підкачують під низьким давлением- - 0,1-0,6 панів і прокачуванням від 1-го до 2,5 літрів бензину в хвилину і нагнетательные-от 1 до 6,5 панів з прокачуванням від 1-го до 3-х літрів бензину в хвилина. У деяких марках автомобілів конструкційно передбачається наявність двох бензонасосов- зовнішній і погружной. Зовнішній в цьому випадку виступає як допоміжний.

Погружной електробензонасос.
Погружні електробензонасоси, конструкційно, розташовані усередині паливної місткості як самостійна одиниця або в комплексі з фільтром тонкого очищення або регулятором зміни тиску палива. Можливий варіант установки і з тим і з іншим. Працюючий електродвигун бензонасоса здатний виділяти тепло і багато шуму. Розташування електробензонасоса усередині місткості для бензину вирішує ці проблеми. Безпосередньо сам бензин служить охолоджувальним середовищем для насоса, а саме розташування усередині бензобака сприяє зниженню шумового ефекту працюючого електродвигуна.

Модуль електробензонасоса.
Загальний комплекс пристроїв і пристосувань складає паливний модуль або модуль електробензонасоса. Паливний модуль включає, окрім самого електробензонасоса, такі пристрої і пристосування як датчик рівня палива, регулятор тиску і топливозаборник з фільтром грубого очищення палива, сполучні клеми для підключення дротів.
По суті модуль електробензонасоса в комплексі з датчиком рівня здійснює подання під тиском палива до форсунок силової установки з місткості для зберігання, а также- контроль за рівнем палива, що знаходиться в місткості, з подальшою сигналізацією про недостатній запас палива у бензобаку.

Електробензонасоса погружной (вставка).
Невід'ємним компонентом паливного модуля є електробензонасос (вставка). Вставка в конструкції паливного модуля грає, практично, ключову роль. Несправності, пов'язані з падінням тиску (нижче необхідних 2,8-3,2) або взагалі електробензонасос перестає гойдати вказують на вихід з ладу саме цього компонента. Зниження необхідного тиску і незадовільної роботи бензонасоса визначається шляхом виміру на паливній рампі безпосередньо, під капотом. Також, нескладно здогадатися про аномальну роботу електробензонасоса по поведінці авто, а именно-ухудшение прийомистості силової установки і неможливістю досягнення ДВС своїй максимальній потужності. Заміна вставки електробензонасоса легко вирішує цю проблему.
Єдиним моментом при виробництві заміни такого пристосування як вставка електробензонасоса автомобілістом необхідно враховувати якість нового пристрою.
Для автовласників авто марки Газель проблем в плані придбання якісних електробензонасосів не існує апріорі. Враховуючи те, що Газель хоч і має безліч модифікацій, проте, завжди є базова модель Газель, завдяки якій багато деталей і механізми, у тому числі і електробензонасос Газель, - взаємозамінні. Тому, електробензонасос на Газель, обладнана інжекторним силовим агрегатом, завжди можна вибрати серед безлічі альтернативних варіантів. Компанія Статус-м є лідером по постачанню авто, що комплектують на будь-яку вітчизняну марку, у тому числі і на Газель. Придбавати оригінальний електробензонасос на Газель або альтернативний варіант за вартістю производителя-это прерогатива, безпосередньо, автовласника Газелі.