• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Супорт передній на автомобіль сімейства Газель

Суппорт Газель
Супорт Газель

Скоба суппорта Газель
Скоба супорта

Палец суппорта Газель
Палец супорта

Р/к суппорта Газель
Р/к супорта

Система гальмування авто досить багатоелементна. Від справності її компонентів багато в чому залежить безпека, тому що дана система є поряд з рулевою системою управління автомобіля. Тому, перш ніж почати рух, автомобіліст зобов'язаний переконатися в справності вищевказаних систем. Як вже зазначалося вище, система гальмування в своїй комплектації має безліч різних пристосувань і пристроїв, що забезпечують її працездатність. Один з таких компонентів, від якого залежить ефективність гальмування - це супорт. Цей пристрій може бути застосовано тільки в дисковому типі гальм. Основним функціонально завданням суппорта- це підведення до гальмівних дисків зусиль, які сприяють гальмуванню і повній зупинці транспортного засобу. З першого погляду дана дія може виглядати досить просто, проте, супорт- це досить складний пристрій, від працездатності якого залежить якість гальмування.

Принцип функціонування супорта полягає в тому, що при натисканні водієм на відповідну педаль, в магістралі гальмування створюється певний тиск, який впливає на поршні, якими забезпечений супорт. Супорт, утримує гальмівні колодки в строго паралельному положенні щодо диска. Диск жорстко кріпиться до конструкції колеса і в процесі ходу авто обертається разом з ним. Під дією тиску в гальмівній магістралі поршнева група супортів приводиться в рух, тим самим спонукаючи одночасно колодки до диска таким чином притискаючи їх паралельно з двох сторін. Природно, що виникають сили тертя між робочими гранями колодок і диска, та відбувається уповільнення ходу. Чим більше зусилля, впливає на колодки, тим з більшим зусиллям колодки притискаються до диска. Таким чином, авто, пройшовши певний гальмівний шлях, повністю зупиняється. При взаємодії колодок з диском виникають і негативні побічні чинники, а саме - теплова енергія, що провокується силами тертя. У зв'язку з цим, супорт повинен володіти деякими властивостями, які нівелювали б ці негативні фактори. Тому, при виробництві такого пристосування як супорт одна робоча сторона зобов'язана бути досить міцною, щоб витримати величезні навантаження, а інша-володіти якісною тепловіддачею, щоб нейтралізувати виникає теплову енергію, яка не тільки нагріває гальмівну рідинну середу в магістралі, але й може згубно впливати на цілісність і працездатність самого супорта і колодок. Кількість колодок, а також способи їх кріплення безпосередньо до маточини, в залежності від марки авто, можуть відрізнятися. Однак, самим застосовуваним варіантом є наявність двох колодок з двохточечним кріпленням на одне колесо.

З огляду на умови, в яких експлуатується таке пристосування як супорт, можна припустити, що впливають на нього негативні фактори не сприяють тривалому амортизаційному терміну служби. Скорочує експлуатаційний термін також і стан дорожнього покриття, завдяки яким автомобілістам доводиться досить часто застосовувати гальмування перед перешкодами у вигляді ям, вибоїн і інших нерівностей.

Характерною ознакою того, що найближчим часом супорт може вийти з ладу є характерний скрип. Причиною виходу з ладу зазвичай є або надмірне тертя робочої грані, що руйнує супорт, або її ушкодження, викликане перекосом колодок або невідповідністю колодок щодо своїх посадочних місць. Також, на працездатність супорта може вплинути диск, знос якого перевищує допустимі норми. Важливим фактором для нормальної роботи такого