• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Кривошатунный механизм УАЗ

Вал коленчатый
Вал коленчатый

Маховик
Маховик

Поршня
Поршня

Вкладыши коренные
Вкладыши коренные

Вкладыши шатунные
Вкладыши шатунные

Шатун
Шатун

Болт Шатуна
Болт Шатуна

Втулка шатуна
Втулка шатуна

Палец поршневой
Палец поршневой

Кольца поршневые
Кольца поршневые

Полукольца
Полукольца

Шестерня коленвала
Шестерня коленвала

Сальник коленвала
Сальник коленвала

Подшипник коленвала
Подшипник коленвала

Силовий агрегат будь-якої марки авто- це завжди складний і досить громіздкий блок, який має в своєму складі безліч компонентів, які визначають його функціональність. Силовий агрегат служить для перетворення теплової енергії. Яка виникає в процесі згоряння пального в його камерах в енергію механічну, яка виникає в процесі руху поршнів в циліндрах ГБЦ, провоковане газопотоків. За допомогою механізмів трансмісії ця енергія перерозподіляється на провідні мости авто. Сам процес перерозподілу механічної енергії відбувається, як уже зазначалося, за допомогою поступального переміщення поршнів. Самі поршні не мають прямого зв'язку з коленвалом, який є основним механізмом силового агрегату для передачі цього крутного ходу. Для того, щоб цей крутний хід, можна сказати-дійшов до ведучих коліс, між коленвалом і безпосередньо поршнями передбачений ще один важливий компонент як крівошатунний механізм або КШМ. Основні функціональні завдання цього пристосування спрямовані на перетворення крокової ходу поршня у обертальний хід клонували. Можна додати, що практично всі компоненти силового агрегату так чи інакше або тісно пов'язані з цим пристосуванням або є однією з його конструкційних частин. КШМ конструкційно об'єднує такі ключові компоненти силового агрегату як ГБЦ, поршневу групу, шатуни і коленвал. З ГБЦ колінвал має зв'язок за допомогою спеціальних пристосувань, так званих -опорних шийок. Кількість колін або кривошипів у колінчастого вала безпосередньо залежить від кількості циліндрів, якими укомплектований ГБЦ силового агрегату. Коліно, конструкційно, має взаємозв'язок з поршнем за допомогою шатуна. Тому темп переміщення поршня безпосередньо залежить від радіуса кривошипа або коліна. Ще однією невід'ємним компонентом даного механізму є-шатун. Це пристосування являє собою стрижень конфігурація якого передбачає двотавровий розтин. Дане пристосування на своїх кінцях передбачає головки. Верхня головка цього пристосування має взаємозв'язок з самим поршнем, а нижня-має спеціальний роз'єм для здійснення кріплення з шатунной шийкою вже - клонували. Поршневу група це комплекс поршнів і п / кілець, які забезпечують процес трансформування теплової енергії в енергію- механічну. Сам по собі, поршень вдає із себе алюмінієву бочкообразную порожнисту деталь, яка пересувається в циліндрі під впливом колосального тиску, що викликається газопотоків спалимої пального. Конструкційно поршень має спеціальне технологічне отвір для поршневого пальця, за допомогою якого здійснюється взаємозв'язок поршня і шатуна. Об'єднавши всі вищеописані компоненти цього узла- можна визначити загальний принцип функціонування такого пристосування силового агрегату, як крівошатунний механізм. Можна додати, що в процесі перетворень і перерозподілу енергій беруть участь багато систем життєзабезпечення авто. А саме. За допомогою системи харчування в камери згоряння ГБЦ надходить дозована порція пального, яка запалюється через що виникає іскри, яку виробляє свічка запалювання, що відноситься до системи електрообладнання.В процесі запалення утворюється газопотік, який своїм колосальним тиском переміщує поршень від ВМТ, відповідно-до НМТ. Далі, поршень за допомогою пальця передає цей хід шатуну. Шатун, в свою чергу, маючи в своїй конструкції таке пристосування як колено- за допомогою його починає приводити у обертальний хід вже колінвал. Ну а цей механізм, вже трансформує хід при безпосередній участі системи трансмісії під обертальний хід колісних пар.

В принципі цей процес не має особливої складності, однак кожен компонент, який бере участь в процесі передачі і перетворення повинен відповідати, як параметральной даними, так і вимогам, які пред'являються до них з огляду на умови і характер функціонування.

Природно, ці умови, в яких функціонують механізми мають свій експлуатаційний ресурс, вичерпавши який проводиться їх заміна. Багато компонентів можна придбати на звичайному ринку автозапчастин, однак гарантію якості цих деталей навряд чи кото дасть. Тому, в разі необхідності заміни поламаних компонентів силового агрегата- рекомендовано вдаватися до послуг компаній, які гарантовано запропонують якісні комплектуючі частини на даний агрегат для популярного вітчизняного позашляховика «УАЗ», причому будь-якої модифікації. Компанія Статус-М має широкий асортимент відповідних товарів як від відомих брендових виробників, так і оригінальні запчастини. Вдавшись до послуг вищеназваної компанії, автовласник свідомо убезпечить себе від придбання неякісного товару.