• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Блок та головка циліндрів
УАЗ

Крышка клапанов
Кришка клапанів

Крышка гол/блока
Кришка гол/блока

Крышка поддона (картер)
Кришка піддону (картер)

Бугеля
Бугеля

ГБЦ
ГБЦ

Гильза цилиндров
Гільза циліндрів

ГБЦ - це комплексний склад автокомпонентів, функції, яких спрямовані на забезпечення безперервної роботи силового агрегату шляхом перетворення теплової енергії в енергію механічну. Головка і блок циліндрів визначають роботу ДВС, а сам блок є базовим майданчиком для кріплення багатьох автоелементов. з якими безпосередньо пов'язаний силовий агрегат. Щоб визначити необхідність цього блоку в загальній працездатності, а так само його незамінність - необхідно розібратися в його конструкційних особливостей, а так же принципі його функціонування.

Головка блоку циліндрів - це досить громіздкий і, конструкційно складний автоелемент силового агрегату. У його склад входить кришка клапанів, що здійснює функції по захисту автокомпонентів ДВС від розбризкування мастильного матеріалу, а також проникнення сторонніх предметів і пилу з поза- на клапани. Так само блок ГБЦ комплектується кришкою картера, бугелями і поршневими гільзами. Зовні блок ГБЦ представляє алюмінієве пристрій, в яку впресовані, так називаемие- клапанні сідла. Так само в блок ГБЦ включаються камери згоряння, в яких і відбувається сам процес займання пального і процес перетворення енергій. ГБЦ, конструкційно, пов'язаний з головкою болтовими кріпленнями. Між двома цими автокомпанентамі в обов'язковому порядку встановлюється прокладка. Ця прокладка повинна забезпечувати повну герметизацію стику. У разі незабезпечення з причини пошкодження прокладки або ненадійного болтового крепленія- можливий витік яке утворилося внаслідок займання пального газ. Цей витік може коштувати автовласнику значну втрату потужності силового агрегату, незаплановані перевитрата пального і вихід з ладу деяких автокомпонентів ДВС. Різновид прокладок, застосовуваних у системах "життєзабезпечення", а також їх функціональне призначення описані у відповідному розділі "прокладки" - на нашій сторінці.

Як ключова частина ДВС блок ГБЦ виконує основну функцію силового агрегату. Завдяки фізичним властивостям і особливостям своїх автокомпонентів, які функціонують в умовах постійних стрибків температурної атмосфери, яка може досягати досить високих позначок, а так само постійного тиску - відбувається перетворення енергій.

По суті, сам процес перетворення енергій досить простий. Слід зауважити, що в процесі перетворення беруть участь багато систем авто. Тепер по порядку. При запуску силового агрегату в роботу включається паливна помпа, яка починає постачати нафтопаливо в ДВС. Паралельно до силового агрегату надходить і атмосферний кисень, який шляхом змішування з нафтопаливі формує пальне. За ці дії відповідає система харчування авто. Новоутворена пальне методом дозованого упорскування потрапляє в камери згоряння ГБЦ. При запуску силового агрегату свічка, яка конструкційно взаємопов'язана з ГБЦ, отримавши напруга від електромережі авто виробляє іскру, за допомогою якої відбувається займання пального і її вибух. Цей вибух утворює гази, які своїм тиском призводять в поступальний хід поршень. Поршень, починаючи пересуватися, тим самим провокує хід крівошатунного автомеханізма, з яким він пов'язаний. Тобто отримується теплова енергія в камерах згоряння ГБЦ своїм напором на поршень дала поштовх на рух не тільки поршня, а й автомеханізмов, з якими він безпосередньо пов'язаний. таким чином хід поршня за допомогою КШМ, який в свою чергу пов'язаний вже з коленвалом, передається на колеса ведучого моста авто.

В процесі перетворення, як уже зазначалося, гази, які вже отработалі- повинні бути виведені за межі авто. Так як вони мають досить високу температуру нагрівання, а також високу тиск-початковим процесом виведення з ДВС цього газопотоків "займається" ГРМ, а потім і система випуску вихлопних газів.
З огляду на умови, в яких функціонують деякі автокомпоненти ГБЦ, варто автовласникові приділяти трохи часу для здійснення контролю за цілісністю цих автокомпонентів, і, особливу увагу приділяти стану прокладки ГБЦ., А також надійності кріплень, які здійснюють взаємозв'язок між автоелементамі блоку.

Характерними несправностями цього важливого блоку можуть бути маслянисті патьоки під передньою частиною кузова авто, "троение" при роботі силового агрегату, знову - ж-значна втрата потужності, яка може спровокувати повну зупинка ДВС, і значні витрати нафтопалива. Щоб ці ознаки Ваше авто ніколи не проявляла- одним з найважливіших умов є якісна комплектація, як ГБЦ, так і всіх систем "життєзабезпечення" авто.
Компанія Статус-М пропонує автовласникам якісні автокомплектуючі частини як на силовий агрегат, так і на інші автосистеми по самій розумною вартістю. Широкий асортимент автопродукції передбачає вибір споживачем як виробника, якому він довіряє, так і оптимального вартісного варіанти.