• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Механизм газорозподілу УАЗ

Вал распределительный
Вал розподільний

Клапана впуск/выпуск
Клапана впуск/випуск

Сальники клапанов
Сальники клапанів

Комплект ГРМ
Комплект ГРМ

Успокоитель
Заспокоювач

Цепь ГРМ
Ланцюг ГРМ

Шестерни распредвала
Шестерні распредвала

Седло клапана
Сідло клапана

Ось коромысел
Ось коромисел

Коромысло
Коромисло

Силовий агрегат авто або ДВС функціонує за рахунок згоряння пального в камерах ГБЦ. Природно, наслідки пального у вигляді вихлопного токсичного газопотоків необхідно вивести за межі авто. Безпосередньо висновком цього газопотоків займається система вихлопу. А ось щоб цей вихлопної газопотік безперешкодно потрапив в вихлопну систему, силовий агрегат комплектується газорозподільним механізмом.

Газораспределительный механизм является неотъемлемой частью любого силового агрегата. Функциональные задачи, которые выполняет ГРМ не ограничиваются только взаимосвязью с системой выхлопа с целью вывести из цилиндров выхлопной газопоток, этот механизм также обеспечивает цилиндры очередной, дозированной порцией горючки, а также способствует очистке цилиндров от остатков продуктов горения.
Конструкційно ГРМ досить складний і громіздкий механізм, який має в своєму комплексі безліч дрібних деталей. До речі, ці дрібні деталі, завдяки точності своїх параметрів і визначають якісну роботу механізму.

Основним компонентом ГРМ, безумовно, є распредвал. Завдяки обертанню распредвала і відбувається основний процес подачі пального в циліндри і випуск газопотоків з них. Шток має досить складну конструкційну конфігурацію. Наявність в конструкції распредвала таких пристосувань як кулачки - сприяють постійному циклу подачі- виведення. Справа в тому, що кулачки, мають округлу конфігурацію з односторонньою опуклою частиною. Розташовані кулачки на распредвали таким чином, щоб при обертальному русі цього механізму дотримувалася певна циклічність подачі пального і випуск відпрацьованого газопотоків. Ці кулачки, завдяки конструкційним особливостям ГРМ і виробляють процес газообміну. А відбувається цей процес таким чином. При обертанні розподільного в певний момент кулачки починають впливати на штовхачі клапанів. Ці пристосування, виходячи з їх назви взаємодіючи з клапанами змушують їх переміщатися в вертикальному положенні, т.е.- відкриватися і навпаки-закриватися. Клапан вдає із себе металевий стрижень зі скошеною головкою. Цей скіс обумовлений тим, що при закритті клапан повинен виключаючи всілякі зазори щільно прилягати до місця контакту клапана і ГБЦ- сідла.

Приводиться в рух распредвал за допомогою приводу від коленвала. Найпоширеніші приводи це ланцюгові і ремінні. Існує ще й зубчаста передача, але в силу його громіздкість і більш високу вартість вона в вітчизняних марках, практично-не застосовується. Кожна передача має право на існування і, природно, має свої переваги і недоліки.

ГРМ комплектується клапанами, які поділяються на клапани впуску і, відповідно-випуску. Відрізняються ці пристосування діаметрами головок. Це обумовлено різними умовами функціонування. Якщо клапан впускання функціонує в звичайному режимі, практично не стикаючись з несприятливими умовами, то клапани, що працюють на випуск-навпаки-стикаються з постійними температурними стрибками, що провокуються вихлопних газопотоків, тому матеріал, з якого виготовляються клапани випуску повинен мати підвищену теплостійкістю. Приводами для клапанів в системі є або гидротолкатели або коромисло. Гидротолкатель функціонує за рахунок маслянистої речовини, яке завдяки своїм фізичним властивостям, а саме-низька щільність ступеня стиснення, при подачі по каналах в циліндр, заповнюючи зазор переміщує поршень, який, в свою чергу, приводить в дію клапан

Привід коромислом діє трохи по-іншому, і принцип його функціонування заснований чисто на механіці. Коромисло вдає із себе важіль, закріплений на стійках головки блоку. Один кінець коромисла пов'язаний з кулачком распредвала, а інший безпосередньо-з клапаном. При обертальному ході распредвала кулачок взаємодіючи з однією стороною коромисла провокує на рух іншу, тим самим здійснюючи відкриття і закриття клапана. Щоб виключити можливий люфт коромисла, цей вузол комплектується запобіжної пружиною. Робота системи ГРМ побудована на обертальному ході клонували силового агрегату, який за допомогою приводу надає руху распредвал.

Функціонування вузла розраховане таким чином, що при двох оборотах коленвала распредвал виробляє тільки один оборот, який зробить одиничний цикл впуску (горючки) і випуску (відпрацьованого газопотоків). Це обумовлено тим, що швидкість обертання коленвала вище ніж швидкісний темп распредвала в два рази. На цьому принципі і побудована робота ГРМ.

З огляду на постійний рух компонентів ГРМ, можна зробити висновок, що вони схильні до зносу. Вихід з ладу будь-якого компонента ГРМ може призвести до втрати потужності силовим агрегатом, зниженням компресії. Всі ці небажані результати в слідстві виходу з ладу компонентів ГРМ супроводжуються стукотами в трубопроводах. Якщо вищевказані ознаки з'явилися у Вашого авто- необхідно в екстреному порядку провести ремонт і замінити вийшли з ладу деталі, щоб не погіршити ситуацію.

Природно, щоб система працювала якісно тривалий час, то і її компоненти повинні бути відповідної якості. Компанія Статус-М автовласникам вітчизняного позашляховика УАЗ пропонує якісні комплектуючі частини на дану систему від відомих брендових торгових марок за розумною вартістю.