• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Прокладки двигуна УАЗ

Прокладка ГБЦ
Прокладка ГБЦ

Прокладка клапанной крышки
Прокладка клапанної кришки

Прокладка впускного коллектора
Прокладка впускного колектора

Прокладка выпускного коллектора
Прокладка випускного колектора

"> Прокладка приемной трубы
Прокладка приймальної трубы

Прокладка насоса водяного
Прокладка насоса водяного

Прокладка термостата
Прокладка термостата

Прокладка поддона двигателя
Прокладка поддона двигуна

Прокладка крышки цепи
Прокладка крышки ланцюга

Прокладка коробки толкателей
Прокладка коробки штовхачів

Прокладка гидронатяжителя цепиПрокладка гидронатяжителя ланцюга

Прокладка крышки головки
Прокладка кришки головки

Прокладка ресивера
Прокладка ресивера

Прокладка карбюратора
Прокладка карбюратора

Кожен компонент, який складає конструкцію автомобіля по-своєму важливий. Але, існує така категорія елементів, яка візуально не кидається в очі, та й матеріал, з якого вони виполнени- не мають особливої цінності в фінансовому еквіваленті. Однак без цих пристосувань багато механізмів, і, зокрема-силової агрегат- працювали б незадовільно, а зачастую- просто зупинилися, наражаючи на небезпеку пошкодження багатьох вузлів і механізмів. Йдеться про такі непоказних на перший погляд пристосування як прокладки. Однак, якщо розібратися в задачах, які вони виполняют- можна зробити певний висновок. Без цих пристосувань нормальна працездатність як силового агрегату, так і багатьох узлов- неможлива апріорі.

Прокладки в сполучених між собою автоелементах - встановлюються з метою підвищення щільності та герметичності з'єднань. Кожна прокладка, в залежності від місця застосування має свої конфігураційні форми. Природно, матеріал, з якого виконана певна прокладка - так само повинна відповідати тим умовам, в яких вона застосовується. При існуючих прокладках, якими зазвичай забезпечуються всі з'єднання авто, можна виділити деякі з них, від яких, в прямому сенсі-залежить нормальна працездатність вузлів і блоків, на яких вони встановлені.

ДВС - це складний і громіздкий агрегат, який включає в свою комплектацію безліч автоелементов. У порівнянні з автомеханізмамі, які комплектують загальний агрегат, прокладки, як би, мають за своєю важливістю другорядне значення. Але, якщо докладніше вникнути в суть їх призначення, це помилкова думка може кардинально змінитися.

Прокладки по своїй функціональній місії можна розділити на кілька типів:
- прокладка ГБЦ - це-, на перший погляд, примітивне і незначне пристосування, але від її функціональних завдань, які вона виполняет- повністю залежить нормальна працездатність силового агрегату, зокрема, і авто- в цілому. Прокладка ГБЦ по виходячи зі своєї функціональної задачі застосування - повинна гарантовано забезпечувати щільний і герметичний контакт блоку циліндрів і головки. Так як в цьому блоці відбувається основний процес газообміну, то прокладка, можна сказати - знаходиться в самому епіцентрі несприятливих умов її експлуатації, а саме-високі температури і постійний тиск, що провокуються газопотоків. Зв'язки з цим фактором, матеріал, який використовується при виготовленні даного пристосування, повинен відповідати в обов'язковому порядку деяким вимогам, а саме-вогнестійкість і висока міцність. У разі можливого механічного пошкодження цієї прокладки може статися, так називаемая- розгерметизація, тобто витік газопотоків, яка може спровокувати не тільки втрату потужності силовим агрегатом, але і його повну зупинку, а деякі його автокомпоненти можуть вийти з ладу до ступеня виключення. Тому, нормальна працездатність ДВС багато в чому залежить від конструкційної цілісності цього пристосування. Функціональні завдання прокладки піддону ДВС спрямовані на можливе виключення витоку масла з картера, водного середовища або антифризу. У разі появи характерних плям під авто в районі силового агрегата- необхідно здійснити візуальний огляд на предмет цілісності саме цієї прокладки.

Сальники, по суті, це манжети, які застосовуються в стиках рухомих і нерухомих автоелементов силових агрегатів і ходової частини. Однак, їх функціональні завдання схожі з завданнями стандартних прокладок. Тому сальники віднесли до цієї категорії автокомпонентів.

Перераховувати всі прокладки, якими комплектується авто, в прінціпе- немає ніякого сенсу. Кожна прокладка, що застосовується в тому чи іншому поєднанні, має суто персональну конфігурацію, а так же матеріал, з якого вона виконана, виходячи з умов її застосування. Таке пристосування як прокладка- використовується тільки один раз. Цей фактор обумовлений тим, що при установці на стик прокладка в процесі затягування кріпильних елементів, приймаючи форми сполучених деталей агрегата- деформується, тим самим створюючи щільний і герметичний стик між сполученими деталями. При повторному застосуванні вже деформована прокладка не буде забезпечувати щільне і герметичне з'єднання. Природно, тільки якісні прокладки в будь-якому стику будуть якісно і досить тривалий термін виконувати свої функціональні обов'язки.

Для автовласників і нині такого популярного вітчизняного позашляховика як «УАЗ», широкий асортимент якісних прокладок від відомих брендових виробників товарів пропонує компанія Статус-М за вартістю, значно нижче загальноринкових. Якість товарів, пропонованих вищеназваної компанією завжди були на висоті і відрізнялися надійністю і тривалим терміном експлуатації.