• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Електрообладнання на автомобіль УАЗ

Генератор
Генератор

Стартер
Стартер

Датчики
Датчики

Катушка зажигания
Котушка запалювання

Свеча зажигания
Свіча запалювання

Провод зажигания
Провід запалювання

Реле
Реле

Сигнал звуковой
Сигнал звукової

Переключатели
Перемикачі

Электромоторы
Електромотори

Поряд з такими ключовими системами як ходова частина, трансмісія або рульове керування, електрообладнання авто виконує свою роль, яка, по суті, забезпечує працездатність не тільки всіх вищеназваних систем, але і пристосувань, які можуть додатково бути встановленими автовласником для підвищення комфортності при пересуванні, які , також є електроспоживачами. Адже від працездатності електромережі авто залежить не тільки зручності, створювані електроспоживачами салону, такі як внутрішнє освітлення, кондиціонер, електросклопідйомники, підігрів сидінь, сучасні девайси, які досить широко застосовуються для підвищення комфорту при пересуванні і без яких складно уявити обладнання сучасного салону авто. Деякі автоелементи, функції яких спрямовані на безпечне пересування авто по автомагістралях так само є споживачами електроенергії - звуковий сигнал оповіщення, передні фари освітлення, задні сигнальні ліхтарі, склоочисники та інші. Однак, варто зауважити, що не тільки вищеназвані пристрої і автомеханізми є споживачами електроенергії автомобільної електромережі. Звичайному обивателю складно повірити, що працездатність авто безпосередньо залежна від автоелектросістеми.
Основними «постачальниками» електроенергії споживачі отримують від двох агрегатів, які комплектують авто- це акумулятор і генератор.
Авто марки «УАЗ», в принципі, як і багато інших авто такого класу забезпечуються заводом-виробником акумуляторами, які мають вихідну величину напруги номіналом в12 V, і пусковий силою електроструму від 300 до 1300 А. Акумулятор представляє з себе блок з двома різнополюсна клемами, т.е.- конструкційно- це два електроди, занурені в кислотну середу. Звідси акумулятор, застосовуваний на «Уазах» і отримав своє назва-кислотний. Приєднавши основні високовольтні дроти до цих клем, завдяки складній системі електропроводки авто і відбувається розгалуження електроенергії по споживачах.

По суті, акумулятор функціонує за принципом накопичення електроенергії з подальшою її віддачею по споживачах. Конструкційно він складається з шести взаємопов'язаних між собою акумуляторних батарей (банок), які здатні накопичувати цю електроенергію. Кожна «банку має разнополюсно заряджені пластини, які, щоб уникнути між собою контакту розділені спеціальними перегородкамі- сепараторамі.v Нагромаджує електроенергію акумулятор як від зовнішніх джерел. За допомогою зарядного спеціального пристрою, так і від генератора авто. Кількість накопичуваної електроенергії акумулятором безпосередньо залежимо від щільності електроліту, яким заповнений акумулятор, і чим вище його щільність, тим більше електроенергії накопичить акумулятор. Генератор являє собою такий собі електродвигун, основний принцип формування електроенергії заснований на принципі електромагнітної індукції, і залежить від швидкості обертання коленвала, який взаємопов'язаний з якорем генератора за допомогою приводу. Щоб виключити можливість стрибків напруги, які можуть негативно позначитися на працездатності електроспоживачів, електросистема авто забезпечується реле регулятором, що не тільки здійснює контроль вихідної напруги, а й сприяє його регулювання.

Реле, по суті - здійснює координацію виходять величин електроенергії акумулятора і генератора. Цей пристрій складається з декількох блочков, кожен з яких виконує функції, які забезпечують нормальну роботу електроспоживачів, а саме - реле складається з обмежувача величини сили електроструму, реле зворотного електроструму і регулятора номінальної напруги.
В последнее время широкое применение получили генераторы переменного тока. В таких случаях, реле- регулятор дополнительно комплектуется выпрямителем электротока, реле напряжения и устройством защиты.

Для того, щоб здійснити запуск силового агрегату, необхідно запустити його основні автоелементи, які відповідають за працездатність авто. Цей процес відбувається за допомогою стартера. Це пристрій являє собою такий собі мініелектродвігатель, який за допомогою замикання електричного кола за допомогою прокручування ключем в замку запалювання виробляє початкове обертання автомеханізмов. Стартер так само як і інші споживачі, «харчується» від електромережі авто. Так само для запуску силового агрегату електрообладнання паралельно зі стартером запускає бензонасос, який сприяє подачі нафтопалива в камери ГБЦ і подає висока напруга на свічку запалювання. Свічка, в свою чергу, отримавши необхідний заряд виробляє іскру, яка і провокує запалення пального в циліндрах ГБЦ.

Таким же, невід'ємним автоелементом системи електроживлення авто є і котушка запалювання. Цей пристрій має в своїй конструкції сердечник і дві обмотки з різною кількістю витків. При виникненні електромагнітного поля на обмотці, у другій котушці, яка розташована методом намотування своїх витоків поверх першої виникає електронапругу, яке при подачі на свічку і провокує необхідну для займання іскру.

Виходячи з усього, можна зробити певний висновок, що система електроживлення авто, крім вищевказаних пристроїв та приладів, так само в своєму складі має інші, не менш важливі, автокомпоненти - датчики, система проводів і т.д. Якісні комплектуючі частини і пристрої, що відносяться до електромережі автомобіля-це запорука безперебійної роботи всіх пристроїв та пристроїв, а також-комфортного пересування як автовласника, так і його попутників.

Ці та інші автокомпоненти системи електроживлення авто, а також супутні автотовари за розумною вартістю пропонує компанія Статус-М, яка має широкий асортимент всіляких комплектуючих автозапчастин на будь-яку модифікацію авто марки "УАЗ".