• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Ходова УАЗ

Ступица колес
Маточина колеса

Подушка двигателя
Подушка двигуна

Амортизаторы
Амортизатори

Рессоры
Ресори

Кронштейн рессоры
Кронштейн ресори

Подшипник ступицы
Підшипник маточини

Шкворня
Шкворня

Подвеска пружины
Підвіска пружини

Ходова авто- це одна з систем, яка забезпечує зв'язок кузова і колесами. Завдяки конструкційним особливостям даної системи, люди, що знаходяться в салоні авто можуть пересуватися в досить комфортних умовах, що не відчуваючи все «сюрпризи» вітчизняних автомагістралей. Це обумовлено тим, що ходова авто приймає на себе всі навантаження як від кузова, так і від колісних пар, тим самим рівномірно їх розподіляючи. Така система як ходова частина-достатньо не багатоелементними, однак ті компоненти, які її комплектують мають досить габаритні параметри, а саме-рама, кузов, осі і об'єднує колеса і кузов компонент- підвіска.

Кузов і рама є, так називаемой- базою для монтажу всіх комплектуючих частин, що входять в конструкцію авто. З огляду на умови, в яких експлуатується авто, включаючи так само і кліматіческіе- ці габаритні компоненти повинні відповідати деяким вимогам, щоб прослужити досить тривалий час. До таких вимог можна віднести міцність матеріалу, з якого виготовляють комплектуючі ці частини компоненти, а також-підвищена стійкість до коррозірованію. Природно, як уже зазначалося вище-якість вітчизняних дорожніх покриттів, а також комунальна боротьба з ожеледицею методом посипання дорого солью- не продовжують експлуатаційний термін служби, однак, вітчизняні фахівці все ж намагаються адаптуватися до вищезгаданим умовам. Це можливо, знову ж-покриттям металевих елементів антикорозійним розчином, а також-виготовлення компонентів ходової частини авто з дійсно міцного матеріалу, який витримує не тільки ударні навантаження, а й багато інших, які притаманні при пересуванні авто.

Підвіска є тим компонентом ходової, який здійснює взаємозв'язок кузова і колеса. Це пристосування призначене для пом'якшення міри ударних навантажень від дорожнього полотна, а також-рівномірний перерозподіл маси кузова на колеса, з усіма навантаженнями, які впливаю на кузов під час пересування. Підвіска вдає із себе досить складним компонентом, і включає в свій комплекс такі елементи як ресори, амортизатори, стабілізатор і шворінь.

Ресори можуть бути пружинні і листові. Зазвичай листовими ресорами комплектуються задні мости, а пружинними, відповідно-передні. Втім, конструкція ходової частини авто може передбачати комплектацію листовими ресорами обох марнотратників. Це обумовлено більш ефективним виконанням своїх функцій в порівнянні з пружинами. Листова рессора- це комплекс сталевих смуг, з'єднаних між собою. Сама довгомірних смуга є корінною і конструкційно має на своїх кінцях спеціальні вушка для здійснення кріплень. Головним показником якості листової рессори- це ступінь її корисною деформаціі- прогину. Природно, в наших умовах ресори повинні володіти не тільки хорошим прогином, а й відрізнятися особливою міцністю. В результаті пересування авто по кочкообразним ділянкам ресори нівелюють різні ударні навантаження, і люди, що знаходяться всередині авто- практично їх-не відчувають. Це можливо тільки за умови справних ресор.

Також, для нівелювання в процесі пересування коливальних і вібраційних імпульсів, підвіска комплектується ще одними важливими пріспособленіямі- амортизаторами. Амортизатори функціонують трохи інакше, ніж ресори. Все навантаження від дороги нівелюються методом перетікання рідкої речовини з однієї ємності в іншу, тим самим створюючи опір, зворотного руху при розгойдуванні. Також, існує тип амортизаторів, ємності яких заповнені не робочої рідинної середовищем, а газом. Такі амортизатори отримали назву, відповідно-газові. Місцерозташуванням амортизаторів знаходиться між кузовом і балкою.

Стабілізатори стійкості дозволяють безпечно увійти автомобілю в поворотну криву, мінімізуючи крен кузова, знову ж методом створення зворотного опору руху кузова. Дане пристосування комплектується стійками, функціональне завдання яких полягає не тільки здійснювати зв'язок кузова з підвіскою, але приймати на себе всілякі навантаження, що впливають на авто в момент пересування. Стійки, виходячи з умов їх функціонірованія- це досить міцне пристосування, і вийти з ладу можуть швидше за все по результату їх амортизаційного терміну служби, т.е.- зносу, ніж механічного поврежденія- зламу. Однак, якщо в салоні авто будуть відчутні все «сюрпризи» наших доріг-швидше за все стійки відпрацювали свій термін.

Не секрет, що ступінь повороту коліс обмежується пристосуванням, яке виключає можливість їм здійснити поворотні дії, що виходять за гранично допустимої конструкцією авто норми. Таким обмежувачем служить ще один компонент ходової - шворінь.

Природно, що в даному розділі описані не всі компоненти, які включає в свій комплекс ходова автомобіля, але вони є основними елементами. Які визначають роботу цієї системи. Комплекс ходової частини також включає: різні елементи кріплення і механізми, балка осі кульові опори, підшипники маточини, нижній і верхній буфера, втулки. Щоб якісно укомплектувати даний вузол-необхідно встановлювати відповідні комплектуючі. Якісні комплектуючі частини можуть запропонувати тільки перевірені компанії, якість товарів яких- не підлягає сумніву.

Всі компоненти, що входять до комплекс ходової частини авто можна придбати за ціною виробника у компанії Статус-М, яка є лідером в сфері реалізації якісних товарів від відомих брендових виробників на вітчизняному ринку автозапчастин.