• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Замки і механізми автомобіля Газель

Механизм дверн. замка
Замок двері

Механизм дверн. замка
Механізм дверн. замка

Стеклоподъемники
Склопідйомники

Ручки
Ручки

Кузов - базова складова не тільки для силового агрегату і систем життєзабезпечення авто, але і є підставою для монтажу різного роду пристосувань, що забезпечують не тільки затишок і комфорт при пересуванні, але і збереження особистих речей і безпеку при пересуванні знаходяться всередині авто людей. Залежно від модифікації, вітчизняна марка авто «УАЗ» може комплектуватися як чотирма дверима, та й п'ятьма. Кожні двері мають в своєму наявності своє замковий пристрій, що забезпечує щільну фіксацію дверей як в момент пересування, так і фіксацію з метою стоянки авто в нерухоме стані на невизначений час. Замкові пристрої можуть підрозділяться за функціями своїх механізмів - одні-запірні, призначені для фіксації дверей і виключення їх самовільного відкриття, інші важелі механізми- для відкриття дверей, з метою потрапити в середину салону. Також двері забезпечуються блокуючим пристроєм, яке виключає можливість відкриття її за допомогою важільного механізму. Блокуючий пристрій або механізм може існувати в двох відах- механічним приводом і електричним, який передбачає можливість дезактивації важільного механізму за допомогою пульта, т.е.- дистанційно. Також, не можна виключати, так би мовити - форс-мажорні ситуації, коли запірний пристрій виключає можливість відкриття дверей з обох сторін-це несправність запірного пристрою. Вона може бути викликана ослабленням кріплень або виходом з ладу механізмів даного пристосування.
Як уже зазначалося, дверні замки можуть бути як механічні, так і центральні. Останні пов'язані з електромережею авто і є споживачами ел / енергії, що виробляється авто. Можна відзначити, що центральними замками обладнані далеко не всі модифікації авто марки «УАЗ», Тому-це особисте побажання і ініціатива автовласника. Дверні замки, конструкційно мають кулачковий тип. Цей тип передбачає два режими роботи замкового пристрою-повне закриття і. відповідно-не повне (запобіжне). У другому режимі двері закривається без фіксації, т.е.- нещільно. В цьому випадку кулачок знаходиться в запобіжному положенні. Якщо перевести кулачок в робоче стан-двері будуть зачинені щільно. Будь-які двері, щоб уникнути прямого контакту з кузовом обладнується ще одним важливим механізмом- обмежувачем. Цей механізм передбачає м'яке, і в той же час щільне закриття дверей без удару. Механізми дверних замків, зазвичай, устанавліваются- з одного боку в спеціально призначених для них пазах в міждверному просторі, з іншого боку безпосередньо навпроти торця двері.

Також замком забезпечується і капотная кришка. Капотний замок запобігає попадання сторонніх предметів із зовні під капот, виключає можливість втручання в працездатність силового агрегату і інших компонентів силового агрегату, а також-порушення цілісності силового агрегату сторонніми особами. Зазвичай замки, використовувані для фіксації капота- штирьового типу. Відкривається такий замок за допомогою дистанційного важеля, який пов'язаний з замковим механізмом тросом. Важіль для відкриття капотного замку розташований в салоні авто. При здійсненні натяжки троса за допомогою важеля, клямка, переміщаючись до упору, звільняє фіксує штир замку. Замок від'єднаний від фіксуючого штиря, капотная кришка- відкривається. Щоб зробити зворотні дії, т.е.- закрити кришку капота, автовласникові або механіку необхідно злегка натиснути на капот і штир знову увійде в свій паз замку, тим самим, щільно зафіксувавши його в закритому положенні.

Знову ж таки, в залежності від модифікації, в деяких моделях позашляховика «УАЗ» передбачена і п'яті двері. Вона, також, як і інші, обладнується запірним пристроєм. Принцип функціонування і конструкційна схема такого замку ідентична іншим. Тільки на відміну від бічних дверей, дана двері оберігає багажний відсік від проникнення сторонніх осіб з метою викрадення особистих речей, залишених автовласником. До речі, цей замок також запобігає проникненню сторонніх і в усередину салону, тому що в марках таких авто як «УАЗ» перегородка між пасажирським відділенням і вантажним отсеком- не передбачена.

Крім вищезазначених пристосувань і механізмів, автомобіль також обладнується пристроями, які в значній мірі підвищують комфортні умови при пересуванні. Стеклопод'емник, як уже не раз зазначалося, може бути механічним і з електроприводом, відповідає за природну вентиляцію салону шляхом координації висоти підйому бічних стекол. Цей механізм розташований в порожнистої частини міждверного простору.

Природно, щоб всі механізми функціонували якісно і виконували свої функції, необхідно вузли, до яких ці механізми відносяться якісно комплектувати. Компанія Статус-М пропонує автовласникам вітчизняного позашляховика якісні комплектуючі частини від відомих брендових виробників, які не тільки вирішать проблеми з фіксацією дверей і інших компонентів кузова, але і якісно прослужать досить тривалий експлуатаційний термін. Звертаючись в вищеназвану компанію, автомобілісти захистять себе від придбання свідомо неякісного товару, який нерідко зустрічається на вітчизняному ринку автозапчастин.