• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Система охолодження УАЗ

Радиатор охлаждения
Радіатор охолодження

Патрубки
Патрубки

Термостат
Термостат

Насос водяной
Насос водяний

Бачок расширительный
Бачок розширювальний

Вентилятор
Вентилятор

Поряд з іншими системами «життєзабезпечення», система охолодження ДВС знаходиться на особливому рахунку. Тобто-від її нормального функціонування безпосередньо залежить нормальна робота силового агрегату. Адже не секрет, що в процесі згоряння пального в камерах ГБЦ виникає колосальної ступеня нагріву температура. Цей фактор може негативно позначитися на працездатності деяких компонентів ДВС та інших систем, що знаходяться в безпосередній конструкційної близькості до силового агрегату. Для того, щоб це негативний вплив не позначилося на працездатності не тільки ДВС, а й інших систем, авто комплектується системою, функції якої спрямовані на нейтралізацію цього тепла. Це охолоджуюча система двигуна.

Основним завданням охолоджувальної системи-це забезпечення відводу тепла від механізмів силового агрегату шляхом постійного циркулювання охолоджуючої водного середовища, а також виробляти і підтримувати температурний режим ДВС в межах норми. Тому, в разі збою в роботі цієї системи можуть виникнути серйозні проблеми в працездатності не тільки силового агрегату, але і систем, з якими він пов'язаний.

Щоб зрозуміти принцип її функціонування, а також можливі збої в роботі, необхідно мати хоча б поверхневі знання її комплектації.
Як і будь-яка система, вона має свої конструкційні особливості і свої компоненти, що визначають її працездатність. Охолоджувальна система авто марки «УАЗ», незалежності від модіфікаціі- це цілий комплекс пристроїв і приладів, які взаємодіючи між собою і здійснюють поставлену перед цією системою завдання.

Одним з найбільш габаритних компонентів охолоджувальної системи-це, природно радіатор. Радіатор виконує основні функції, пов'язані з охолодженням рідинного середовища, яка вже пройшла цикл охолодження і, забравши тепло, потрапляє в ємність радіатора. Розташований радіатор в передній частині кузова, щоб при русі забирати основний зустрічний воздухопоток для здійснення охолодження знаходиться в її ємності рідини. Зазвичай, радіатор виконаний з матеріалу, який володіє відмінними властивостями теплообміну, і в нашому випадку-це алюміній. Конструкція радіатора досить громіздка, а з огляду на його місце розташування в авто, можливий ризик його механічного пошкодження твердими елементами, які зустрічаються на дорозі під час пересування авто. Для його захисту, конструкцією кузова передбачена радіаторна решітка, яка і захищає цей агрегат від негативних впливів зовнішнього середовища.

Термостат, поряд з радіатором так само є одним з ключових компонентів системи. Основне завдання термостата перекрити доступ охолоджуючої середовища в радіатор поки силовий агрегат ще не прогрілося, і відкрити- коли температура нагріву досягне робочої -950 С. Термостат конструкційно вдає із себе невеликий прилад, внутрішня оснащення якого за рахунок підвищення зовнішньої температури починає розширюватися, тим самим відкриваючи клапан для рідинного середовища, і навпаки-поки температурна атмосфера знаходиться в межах норми, внутрішня начинка термостата знаходиться в звичайному стані-клапан закритий, доступ рідинної середовища-неможливий. Таким чином і регулюється температурна атмосфера силового агрегата- в міру зростання температури нагріву клапан починає відкривати доступ, и- навпаки.

Внутрішньою начинкою термостата, яка визначає його работоспособность- це або сировина рідина, або порошкоподібна медноцерезітоваое речовина.
Ще один компонент, який забезпечує постійну циркуляцію рідинного середовища в системі-це водяна помпа. Водяна помпа «харчується» від електромережі авто і забезпечує постійний натиск рідини в системі.

Розширювальний бачок грає роль допоміжного компонента, але без цього пристрою велика частина рідинної охолоджувальної середовища попросту губилася безповоротно, а в радіаторі могли б утворюватися повітряні проміжки, які негативно б впливали на загальну працездатність системи. Суть наявності розширювального бачка полягає в тому, що під час циркуляції охолоджуюча середовище має властивість розширюватися в обсязі, і то кількість рідини, яке заповнювало радіатор в холодному стані - стає в рази більше. Щоб не втратити цю рідинну середу, розширювальний бачок приймає надлишки рідини в свою ємність за принципом сполучених посудин, і в міру остигання її в радіаторе- повертає тим же методом назад, виключаючи при цьому можливість утворення, так званих, повітряних тромбів, про які йшлося трохи вище. Конструкційно, розширювальний бачок являє собою пластикову ємність з клапанами впуску та випуску. За допомогою бачка в атмосферу виводяться надлишки пара, а іноді і тосола. Працездатність цього бачка залежить від його цілісності і робочого стану його клапанів, які і визначають його працездатність.

Крильчатка, розташована поруч з радіатором своєю роботою, нейтралізує залишки тепла в районі його розташування, сприяє швидкому процесу охолодження рідинного середовища в ємності радіатора, а також у міру можливості обдуває компоненти, які, знову ж таки, знаходяться в радіусі дії крильчатки.

Природно, з'єднуються всі компоненти системи за допомогою трубок, шлангів та мають кріплення, які так само входять в комплексний склад охолоджувальної системи авто. Можна додати, що якісна і надійна робота системи охолодження безпосередньо залежить від якості використовуваних в її складі компонентів, а також наявності постійного контролю з боку автовласника за технічним станом цих компонентів і надійності кріпильних пристосувань і механізмів. Якісно укомплектована система-це запорука довгострокового і якісного її використання.

Компанія Статус-М маючи в своєму широкому асортименті великий вибір якісних комплектуючих охолоджувальну систему товарів, пропонує автовласникам вітчизняних позашляховиків «УАЗ» - по найдемократичнішою вартостю.