• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Паливна система УАЗ

Карбюратор
Карбюратор

Р\к карбюратора
Р\к карбюратора

Насос топливный
Насос паливний

Р/к насоса топливного
Р/к насоса паливного

Топливопровод
Паливопровід

Форсунки
Форсунки

Топл/бак и сопут/тов
Паливний бак та інш.

Трубки
Трубки

Будь-яке авто має свою систему харчування, незалежно від його виду. Система харчування авто марки УАЗ, втім, як і будь-яких інших модифікацій авто, забезпечує силовий агрегат необхідною кількістю нафтопалива, яке необхідно для нормальної працездатності силового агрегату зокрема, і авто- в цілому. Несправність системи харчування може привести до зупинки силового агрегату, і щоб якось автовласникові зорієнтуватися в можливих несправності цієї важливої системи, необхідно знати її основні складові та принцип, за яким ця система функціонує в авто.
Система харчування авто досить складна і громіздка за своєю конструкцією, і включає до свого складу безліч автокомпанентов.
Найгабаритнішим автокомпонентів системи є ємність для зберігання запасів нефтетопліва- бензобак. Конструкційно, ця ємність являє собою металевий резервуар і кріпиться в нижній задній частині кузова авто.
Паливна помпа призначена для створення певного всмоктуючого тиску, за допомогою якого нафтопаливо з бензобака здатне переміщатися по системі харчування в сторону ДВС. Запускається нефтепомпа паралельно з силовим агрегатом і «харчується» від електромережі авто. Ще один важливий автокомпанент системи харчування авто, за допомогою якого автовласник має можливість здійснювати контроль за станом запасу нафтопалива в паливній емкості- датчик рівня нафтопалива. Цей прилад працює в тандемі з допоміжним устройством- поплавком. Поплавок знаходиться безпосередньо в резервуарі для зберігання нафтопалива, і завдяки своїм конструкційним особливостям, він постійно знаходиться у верхній точці рівня нафтопалива. У міру зниження рівня, поплавок так само знижуючи - передає за допомогою датчика рівня палива сигнал автовласникові про стан запасів в бензобаку. У разі, якщо рівень нафтопалива досягає критичного - датчик за допомогою червоної лампочки на приладовій панелі авто сигналізує про необхідність поповнення запасів нафтопалива.

Топлівопроводи служать в системі харчування для здійснення транспортування нафтопалива до силового агрегату. Так само, поряд з топливопроводами система забезпечена різного роду шлангами і трубками, які так само сприяють нормальної працездатності даної системи авто.

На «УАЗі», втім, як і на інших марках авто система харчування забезпечена двома основними видами фільтрів-це паливний фільтр, який при проході через нього топлівопотока очищає його від дрібнозернистих сторонніх, і повітряний фільтр, функції якого ідентичні з паливним, тільки він « працює »з атмосферним киснем. Фільтри-це, можна сказати одноразові вироби, які підлягають заміні у міру їх забруднення, яке, до речі, легко виявити візуально. До речі, багато проблем в роботі ДВС можуть створювати забруднені фільтри, які, в свою чергу, не будуть забезпечувати формування якісної горючки.

Система вприскування авто- це остання ланка в ланцюжку системи харчування. Система вприскування приймає вже сформувалася пальне, хоча процес її формування може відбуватися навіть у камерах ГБЦ, і дозованими порціями подає в камери ГБЦ, де вона запалюється і відбувається перетворення енергій. За основним функціональним дії, система харчування працює в такому режіме- з початковим запуском ДВС, за допомогою стартера, починає свою роботу паливна помпа. Паливна помпа, в залежності від конструкційних особливостей може перебувати, безпосередньо, в ємності для зберігання нафтопалива, т.е.- погружная, а може і кріпиться поруч з цією ємністю за допомогою болтових кріплень. Так ось, нефтепомпа починає під напором гнати нафтопаливо по нафтопроводах в сторону силового агрегату.

Щоб виключити можливість потрапляння в ДВС неякісного або забрудненого нафтопалива, система харчування комплектується паливним фільтром, за допомогою якого, і відбувається його ретельне очищення. Пройшовши фільтр, нафтопаливо потрапляє в карбюратор, цей момент стосується карбюраторних ДВС, де, з'єднуючись з атмосферним киснем, починає формувати горючу суміш.
Кисень, в свою чергу, так само як і нафтопаливо, по шляху до ДВС так само проходить процес очищення від пилу та інших дрібних елементів атмосфери через фільтр, але вже свій - повітряний. Сформувавши пальне, композит з очищених атмосферного кисню і нафтопалива потрапляє в дозованих порціях в камери згоряння ГБЦ за допомогою впорскування, де і проісходіт- займання.

Досвідчені автовласники знають, що якісні комплектуючі частини завжди якісно відпрацюють свій експлуатаційний термін без збоїв, тому при заміні що вийшли з ладу деталей вдаються до послуг перевірених компаній, де завжди можуть придбати тільки високоякісні запчастини.

Компанія Статус-М пропонує автовласникам вітчизняного позашляховика "УАЗ" будь-які комплектуючі автодеталі як до системи живлення авто, так і до інших систем, що забезпечують нормальну працездатність авто. Ціни на наші автотовари значно нижче загальноринкових, що ще раз доказивает- компанія Статус-М працює без посередників, безпосередньо з виробниками пропонованої автопродукції.