• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Гальмівна система УАЗ

Тормозной диск
Гальмівний диск

Тормозной барабан
Гальмівний барабан

Суппорт
Супорт

Цилиндр тормозной главный
Циліндр гальмівний головний

Вакуумный усилитель
Вакуумний підсилювач

Тормозные колодки
Гальмівниі колодки

Трубки и шланги
Трубки і шланги

Цилиндр тормозной рабочий
Циліндр гальмівний робочий

Автомагістраль вважається джерелом підвищеної небезпеки, тому автовласник, перш ніж почати виїхати на дорогу повинен упевнитися в справності механізмів управління. До таких механізмів відносяться рульова система і система гальмування. Від працездатності вищевказаних систем безпосередньо залежатиме, як безпека на дорозі при пересуванні, так і здоров'я і навіть життя людей, що знаходяться не тільки всередині авто, але і в зоні його пересування. Несправність будь-який з вищеназваних систем може поставити під загрозу нормальну керованість авто, а це, як уже отмечалось- може привести до досить сумних наслідків. Система гальмування - авто- це цілий багатоелементний комплекс блоків, вузлів і механізмів, функціональні завдання яких спрямовані на забезпечення належного гальмівного ефекту в тій чи іншій дорожній ситуації, аж до повної зупинки автосредства.

Така марка авто як «УАЗ» має в своєму наявності два типи гальма- основний, він же - робочий, і відповідно, допоміжний - ручний, або як кажуть - ручник.

За основною конструкції система гальмування, що застосовується в даних авто- двоконтурна. Це обумовлено тим, обидва контури взаємозамінні, і в разі відмови одного з них, здійснювати гальмування буде другий контур. Єдине, що можна додати, при виході з ладу одного з контурів, автовласникові слід негайно усунути неполадки, так як, хоч і існує робочий другий контур, однак ефект гальмування буде значно нижче. Тому краще не допускати роботу системи гальмування з одним робочим контуром, щоб не поставити під загрозу безпеку.

Дана система має в своєму складі наступні ключові компоненти, які забезпечують її нормальну працездатність. До них належать- педаль, яка під силовим впливом автовласника запускає систему гальмування. Природно, дана педаль знаходиться в салоні авто. Далі, систему також комплектують один головний циліндр робочі, місцем розташування яких є периферійні ділянки- безпосередньо в районі коліс авто, і є елементами їх гальмівних механізмів. Основний циліндр вдає із себе ємність, яка містить спеціальну речовина - гальмівну рідину.

Для полегшення зусиль, які докладає автовласник щоб привести в робочий режим дану систему, комплекс гальмівних компонентів доповнює вакуумний підсилювач. До компонентів, які безпосередньо контактують з колесами і здійснюють регулювання їх швидкісного обертального темпа- це гальмівні диски і колодки, барабани, супорти. Природно, будь-яка система, яка використовує для своєї працездатності рідина не обходиться без всіляких з'єднувальних спеціальних шлангів і трубок.

Провідна пара коліс зазвичай забезпечена барабанами. Просторовий зазор між барабаном і колодками, які здійснюють процес гальмування регулюється за допомогою переміщення поршня в робочому циліндрі, провоковане напором гальмівної рідини. Передня пара коліс, зазвичай забезпечена дисковими гальмами, укомплектованими таким допоміжним пристосуванням як плаваюча скоба.

У режимі гальмування, коли гальмівний речовина починає потрапляти в робочі циліндри, поршень починає переміщатися, тим самим придавлюючи внутрішню колодку до диска, а таке пристосування як плаваюча скоба, починаючи переміщатися в протилежному напрямку, впливає на зовнішню колодку, притискаючи її. Таким чином, створилося тертя між механізмами сприяє зниженню обертального ходу колеса, аж до його повної зупинки.

У момент, коли гальмівна педаль повертає своє початкове положення, відбувається обернено пропорційний процес, а саме - поршень під впливом поворотних пружин переміщається в зворотному напрямку, при цьому, гальмівне речовина, що заповнила робочі циліндри повертається назад - в головний. Відбувається процес розгальмування. Варто зауважити, що гальмівне речовина однаково подається як передні, так і на задні колеса.

Ручник, зазвичай вважають допоміжним пристосуванням. Він служить для жорсткого фіксування колодок для виключення можливого самостійного переходу авто з режиму стоянки в режим пересування. За допомогою ручника авто може залишати в нерухоме стані невизначену кількість часу. Цей вид гальма пов'язаний з механізмами гальмування за допомогою тросового приводу. При натягу троса за допомогою важеля, що знаходиться в салоні авто, відбувається така ж натяжка спеціальних важелів, які в свою чергу розсовують по різні боки колодки. Залишаючись в такому положенні, вони заклинивают колеса і авто стає нерухомим. Якщо прибрати натяжку за допомогою натискання кнопки в торці важеля, і встановити його в початкове положення - відбудеться зворотну дію, при якому колодки знову зійдуться і фіксація коліс - відключиться. Так працює ручне гальмо. Однак, досвідчені автомобілісти використовують ручник в якості додаткового пристосування в процесі гальмування авто. В цьому випадку автомобіліст повинен знати-як правильно це зробити, щоб не пошкодити гальмівні механізми. Природно, якість гальмування безпосередньо залежить від якості компонентів, які комплектують дану систему управління. Компанія Статус-М для автовласників вітчизняного позашляховика «УАЗ, причому незалежно від модифікації, пропонує якісні комплектуючі частини, що відносяться до системи гальмування як оригінальної збірки, так і від брендових виробників, якість продукції яких не викликає сумніву.