• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Карданна передача УАЗ

Вал карданный
Вал карданний

Опора кардана
Опора кардана

Крестовина вала кардана
Крестовина вала кардана

Будь-який автомобіль при пересуванні відчуває навантаження, причому навантаження йдуть як від маси кузова, так і природно, від дорожніх покриттів. Вузли автомобіля влаштовані таким чином, що все навантаження повинні нівелюватися і люди знаходяться в салоні авто не повинні їх відчувати. Однак, гасінням всіх ударних навантажень, вібраційних і коливальних імпульсів, щоб забезпечити комфортне пересування - «займаються» компоненти ходової частини. Але, компоненти ходової частини, кузов, рама, мости - самі відчувають навантаження від працюючого силового агрегату, ну і, природно - від дорожніх покриттів. Тому, щоб зусилля, що передається силовим агрегатом на осі валів колісних пар, було рівномірним, і перерозподіл крутного ходу від ДВС до коліс відбувався беспрепятственно- конструкцією вузла трансмісії передбачена карданна передача.

Карданна передача - вузол досить складний і габаритний. Виходячи з умов функціонірованія- всі компоненти, що входять до комплекс цього вузла схильні колосальним навантаженням, які можуть спровокувати таке явище, як знос.

У комплекс карданної передачі входять - карданні шарніри, два вала (головний і, відповідно - проміжний), еластична муфта, яка гасить вібраційні імпульси і ривки і з'єднувальні елементи, які здійснюють взаємозв'язок всіх компонентів вузла. Ключову роль в перерозподілі зусиль силового агрегату - відводиться, природно шарнірам.
Комплекс карданної передачі в такий марки авто як «УАЗ» комплектується передачею з шарніром нерівних кутових швидкостей. Конструкційно даний вузол складається з пари вилок, розташованих по відношенню один до одного під певним кутом, хрестовини кардана, що здійснює перерозподіл крутного ходу від КПП на основний міст під постійно-мінливим кутом і різні сполучні деталі-фланці, болти, муфти. Вилки в вузлі карданної передачі служать для кріплення підшипників, завдяки яким хрестовина здійснює своє обертання.

При пересуванні авто, під вплив різних навантажень ведучий міст постійно мимоволі зміщується. Карданна передача жорстко фіксується з рамою авто. Осі основного вала і вала кардана розташовані по відношенню один до одного під певним кутом. Під час передачі зусиль від вала кардана на основний вал цей кут може змінюватися в залежності від ударних навантажень, що провокуються дорожнім покриттям. Шарнірний вузол сприяє згладжування цих стрибків кута і перерозподіляють уже рівномірний обертальний хід на осі основного вала провідної колісної пари.

Якщо автовласник зможе експлуатувати своє авто в, так би мовити - щадному режимі, мінімізуючи ударні навантаження - то шарніри, що визначають нормальну працездатність карданної передачі можуть прослужити досить тривалий термін, вимірюваний до 100 тис. Км. пробігу. Виходячи з усього вищесказаного, можна зробити певний висновок - всі компоненти, що входять до даний вузол схильні як зносу, так і коррозірованію.

Постійний контроль з боку автовласника і своєчасне виявлення несправностей - є запорукою тривалого та якісного функціонування даного вузла. Як уже зазначалося, особливу увагу необхідно приділяти ключових компонентів вузла - шарнірам.

Досвідчений автомобіліст знає, що якість роботи будь-якого вузла безпосередньо залежить від якості компонентів, які його комплектують. Тому, щоб якісно укомплектувати такий вузол як карданна передача- необхідно звернутися в компанію Статус-М, де автовласник вітчизняного позашляховика «УАЗ» знайде будь-які запчастини від брендових виробників на цей вузол за найнижчою вартістю.