• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Міст передній УАЗ

photo
Головна пара

photo
Сальник маточини

photo
Підшипник маточини

photo
Сателіти

photoДиференціал мосту

photo
Картер моста

Сучасний автомобілі нерідко забезпечуються двома провідними мостами. Такі авто називаються - повноприводними. Не виключенням стала знаменита модифікація «УАЗа- Патріот». «Патріот» має в своїй комплектації два ведучих моста. Конструкція переднього ведучого моста передбачає наявність роздавальної коробки, яка передбачає передачу обертального ходу до головної передачі.
Особливими конструкційними відмінностями провідні мости не відрізняються. Передній міст вищевказаної модифікації авто має в наявності одноступенчатую конструкцію. Даний фактор передбачає передачу крутного ходу за допомогою головної передачі і диференціала. Передня балка передбачає розміщення двох піввісь, функції яких спрямовані на сприйняття обертання, провоцируемого відомою шестернею головної передачі і перерозподіляють його далі - до маточини. Напівосі, виходячи зі своїх конструкційних особливостей передають даний обертальний хід за допомогою ШРУСів.
Задіяти колеса при використанні переднього моста можливо тільки включенні спеціальних муфт.
Незважаючи на підвищені ходові якості, передній ведучий міст також не позбавлений недоліків. При частому пересуванні по пересіченій місцевості або бездоріжжю, передній ведучий міст відчуває досить пристойні навантаження, які не можуть сприятливо впливати на його нормальну працездатність. Деякі несправності переднього моста можна діагностувати за характерними ознаками, а саме:

-підвищення шумового ефекту при включенні в робочий режим переднього моста. Дана несправність може бути викликана виробленням свого ресурсу підшипників диференціала, а також порушенням їх регулювання, також-виробленням шестерень в конструкційної схемою головної передачі, недостатньою кількістю змащуючого речовини в картері даного моста;
- підвищений шумовий ефект при наборі оборотів, а також-в режимі гальмування. Це може викликати порушення нормального зачеплення шестерень головної передачі (наявність зазору), підвищеним зазором в підшипниках, провоцируемого їх зносом;
- виникають стуки при рушанні авто- знос осі сателітів в конструкції диференціала.
- шум при пересуванні, особливо при вході в поворотну крівую- це може спровокувати знос деталей ШРУСа

.

Кожен досвідчений автовласник знає, щоб авто тривалий час було, як говоріться- «на ходу» - відповідно і комплектувати основні механізми необхідно тільки якісними комплектуючими. Виходячи з того, що механізми такої системи як трансмісія, знаходяться в постійному русі і на них впливають колосальні навантаження- ці механізми дійсно повинні володіти міцними фізичними властивостями і надійністю при експлуатації автомобіля в несприятливих умовах, про які зазначалося вище.

Компанія Статус-М для автовласників вітчизняного позашляховика «УАЗ» має в своєму реєстрі безліч якісних комплектуючих частин як на таку важливу систему авто як трансмісія, так і на інші системи «життєзабезпечення» авто. Висока якість комплектуючих частин обумовлено наявністю у компанії Статус-М безлічі ділових партнерів, що виготовляють тільки якісну продукцію і товари яких користуються величезною популярність не тільки у вітчизняних автомобілістів, а й далеко за межами пострадянського простору.