• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Зчеплення УАЗ

Корзина/диск сцепления
Корзина /диск зчеплення

Цилиндр сцеп.главный
Циліндр зчеп. головний

Цилиндр сцеп. рабочий
Циліндр сцеп. робочий

Вилка сцепления
Вилка зчеплення

Система трансмісії є одним з найбільш багатоелементних і досить складних вузлів в конструкції автомобіля. В цей вузол входить достатня кількість блоків і механізмів, які, природно - також мають в своєму комплексі пристрої і різні пристосування, функції яких спрямовані на забезпечення нормальної працездатності, як даного вузла, так і системи трансмісії - в цілому.

Одним з невід'ємних і ключових вузлів вищеназваної системи є вузол, без якого неможливо уявити конструкцію будь-якого авто, оснащеного механічною КПП - зчеплення.
Зчеплення призначене для здійснення короткострокового роз'єднання силового агрегату від компонентів трансмісії з метою зміни швидкісного режиму автомобілістом, в залежності від ситуації, що виникла в процесі пересування, з подальшим їх зворотним возз'єднанням. Такий вузол як зчеплення також сприяє збереженню компонентів силового агрегату і трансмісії від колосальних навантажень, які в процесі пересування авто впливають на них.

Вузол зчеплення, конструкційно розташований між силовим агрегатом і КПП.
Така марка авто як «УАЗ» забезпечена однодисковим сухим зчепленням, обладнаним гідроприводом. Як і багато складних в технічному плані вузли, даний вузол має в своєму комплексі такі компоненти- кошик, яка має на увазі ведучий диск в повному зборі, муфта, завдання якої визначається виключенням зчеплення, підшипник і вилка. Все, перераховані вище компоненти вузла зчеплення складають його провідну частину. Природно, якщо існує провідна частина, то має право на існування і ведена. До це частини зчеплення можна віднести циліндри, що підтримують між собою взаємозв'язок за допомогою шлангів і трубок і кошики, т.е.- веденого диска. У повному зборі. Конструкційно, даний вузол розташований в одному загальному блоці-картері. Картер також має свої компоненти, до яких відноситься піддон картера. Сама кошик даного вузла в зборі комплектується кожухом, в комплект якого входить пружина, кільця (опорні), а також натискний диск. Місцезнаходження даної пружини передбачено таким чином, щоб її закінчення мали взаємозв'язок з натискним диском. Також в комплекс зчеплення входить ведений диск, який конструкційно має в своїй комплектації два додаткових диски і маточину. Один з допоміжних дисків забезпечений пружинами пластинчастого типу. Ці пружини пов'язані з фрикційними накладками. Картер кріпиться до КПП за допомогою шпілек- з одного боку, а з іншого-фіксоване кріплення з ГБЦ за допомогою болтових кріплень. У робочому режимі обидва диска (ведений і, відповідно - натискний) знаходяться в жорсткому зачепленні. Наявність накладок передбачає силу тертя, яка провокує на передачу обертального ходу на первинний вал МКПП. Для того, щоб здійснити зміну швидкісного режиму, необхідно провести дії, що сприяють тимчасовому від'єднання силового агрегату від механізмів трансмісії. Автовласник, за допомогою силового впливу на відповідну педаль провокує на переміщення поршня основного циліндра. В результаті переміщення поршня видавлюється рідина переміщається в робочий циліндр, тим самим, впливаючи на його поршень зі штоком. Починаючи переміщення, шток поршня одним кінцем здійснює проворачивание кінець вилки, тоді як інший кінець починає взаємодіяти з муфтою. У процесі пересування поршня підшипник муфти впливає на пелюсткові закінчення пружин. Пружина, в свою чергу, починає стискатися, припиняє своє тиск на натискний диск, який, в свою чергу, звільняється від жорсткого зачеплення з веденим. В процесі від'єднання дисків, виникає короткочасний зазор, і сила тертя між ними нівелюється. Передача обертального ходу прекращена- зчеплення-відключено.

Чи включається зчеплення за допомогою зворотних дій автовласником, тобто педаль повертається в своє початкове положення, силовий агрегат знову возз'єднується з вузлом трансмісії і авто із знов встановленою передачею продовжує своє пересування. Між процесом відключення зчеплення і включення, автовласник, за допомогою куліси, що знаходиться в салоні, вибирає оптимальний режим роботи силового агрегату.
Не секрет, що якість роботи даного вузла безпосередньо залежить від якості компонентів, які його комплектують. У разі виходу з ладу такого вузла як зчеплення, досвідчені автомобілісти вже знають куди їм звернутися з метою придбання якісних запчастин на даний вузол.
Компанія Статус-М це одні з небагатьох компаній, до послуг якої вдаються більшість автомобілістів. Маючи широкий асортимент товарів як оригінальної збірки, так і від відомих брендових виробників, у автомобіліста завжди існує вибір як за вартістю товару, так і виробника, запчастинами якого він вже користується і яким він довіряє.