• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Вихлопна система УАЗ

Глушитель
Глушник

Резонатор
Резонатор

Лямбда-зонд
Лямбда-зонд

Прокладка выхлопной системы
Прокладка віхлопної системи

Хомут глушителя
Хомут глушника

Труба приемная
Труба приймальна

Кожне авто, працездатність якого забезпечує ДВС комплектується необхідної в таких випадках системою випуску відпрацьованих токсичних вихлопних газів. Розглядаючи даний вузол, можна зрозуміти його важливість і ключове призначення в загальному автоорганізме. Але як би непоказно і габаритно не виглядали автокомпоненти системи вихлопу, завдання, які вирішує вона досить серйозні

. Вихлопна система або система виведення з авто відпрацьованих побічних продуктів згоряння, як окремий і досить габаритний вузол, на перший погляд, не так вже й виділяється на тлі завдань, поставлених перед трансмісією або ходовою частиною авто.

Але, як би там не було, силовий агрегат, в процесі своєї роботи, виділяє неабияку кількість газів, які відрізняються не тільки великим ступенем токсичності, а й при виході з камер ГБЦ володіють неабиякою мірою тиску і досить високою температурою нагріву. Природно, ці чинники, негативно могли б позначитися на працездатності всіх Автосистем авто, в тому числі і на людей, що знаходяться в салоні, якби цей небезпечний газопотік не прийняла на себе система, завдання якої забезпечувати, як нейтралізацію побічних ефектів при виході, таких як високий натиск і його температуру, а так же-коливальні рухи і шум, з якими цей газопотік виходить.

Ключовий, він же і самий габаритний Автокомпонент системи випуску - глушник.
Основним призначенням цього габаритного пристосування - знижувати ступінь шуму, напору і температури нагріву, що виходить газопотоків. Природно, з пониженням вищевказаних чинників, які присутні при виході газопотоків з камер ГБЦ, природним чином в значній мірі знижується і вібраційні коливання, які можуть передаватися на кузов. Кріплення глушника до кузова передбачає не повний контакт з останніми через, знову ж таки - високої температури нагріву газопотоків і досить пристойних вібраційних коливань, які можуть пошкодити деякі автомеханізми і компоненти кузова. Кріплення відбувається за допомогою спеціальних, так званих - подушок підвіски. Ці подушки підвіски приймають на себе основне навантаження, провоцируемую якістю наших доріг і, в разі деформації, підлягають негайній заміні щоб уникнути механічного пошкодження самого глушника. Хоча багато глушники мають кріплення за допомогою хомутів та інших пристосувань - все залежить від модифікації авто. В результаті роботи глушника автовласник чує рівномірний звук працюючого ДВС, який без напруги сприймається на слух.

Ще одним невід'ємним автокомпонентів системи вихлопу є резонатор. Це пристрій виконує ті ж функції, що і глушник, тільки резонатор справляється з коливальним рухом і шумом, що провокуються працюючим силовим агрегатом, а також сприяє початкового зниження вібрацій і шуму, тільки що вийшов з камери ГБЦ газопотоків.
У процесі виходу побічних продуктів горіння, камери ГБЦ в повному обсязі звільняються від залишків. Такий пристрій як колектор сприяє очищенню камер ГБЦ від залишків продуктів горіння і заповненням їх новою порцією пального.

Не можна не торкнутися теми високого ступеня токсичності виходить з камер ГБЦ газопотоків. Щоб знизити цей ступінь, не кажучи про повну нейтралізації, система вихлопу комплектується устройством- каталізатором. Це пристрій, завдяки своїй конструкційної особливості, а так само наявністю в конструкції благородних металів, за допомогою хімічних процесів, значно знижує цей ступінь токсичності. Останньою ланкою в довгому ланцюжку системи випуску є вихлопна труба.
Це пристрій за допомогою жорсткого кріплення пов'язано з глушником з одного боку, а інша виходить назовні, за межі авто. Т.е.- вихлопна труба виробляє остаточний висновок газопотоків в навколишнє середовище. Не можна не відзначити, що в разі будь-яких механічних деформацій або ушкоджень цілісності системи випуску, виходячи з конструкційних особливостей і систем кріплення автокомпонентів між собою, стосовно вихлопної труби і глушника, які практично є монолітним елементом- підлягає повній заміні. Як уже повідомлялося, система вихлопу в своїй конструкції має масу різних видів кріплення як між собою, так і до кузова авто. Тому, щоб система не давала збої, автовласникам рекомендовано здійснювати постійний контроль за цілісністю автокомпонентів системи випуску, а також за надійністю систем кріплення. Іноді, збої в роботі може підказати характерний, невластивий нормальної працездатності системи-звук, що відрізняється підвищеним шумом. Щоб система працювала задовільно, відповідно і комплектувати її необхідно тільки якісними комплектуючими частинами.

Компанія Статус-М пропонує автовласникам вітчизняного позашляховика «УАЗ» якісні комплектуючі автокомпоненти системи вихлопу, а також її кріплення, за вартістю, практично не відрізняється від встановлених виробником на свою автопродукцію цін. Автовласників вищевказаної марки авто так само чекає широкий вибір автотоварів заводської збірки, тобто - оригінальні.