• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Зчеплення ВАЗ

Корзина/диск сцепления
Корзина/диск зчеплення

Цилиндр сцеп.главный
Циліндр зчеплення головний

Цилиндр сцеп. рабочий
Циліндр зчеплення робочий

Вилка сцепления
Вилка зчеплення

Основна функціональна задача, трансмісії - це здійснення якісного зв'язку між автодвіжком і провідним мостом авто.
Ця система передбачає зміну режимів ходу авто за допомогою перемикання позиційних передач. Однак, щоб здійснити зміну позиції КПП в момент пересування авто, треба тимчасово зробити від'єднання двигуна від трансмісії. Коли потрібна позиція буде включена- то знову їх з'єднати для подальшої роботи. Для від'єднання, з подальшим возз'єднанням двугуна і трансмісії служить один з ключових автоелементов трансмісії - автосцепленіе. Так само вузол автосцепленія здійснює захисні функції движка і автоелементи трансмісії від перевантажень, які можуть виникнути в режимі ходу авто. Конструкційно вузол автосцепленія розташований між МКПП і автодвіжком. Кожен вузол, для нормального функціонування повинен комплектуватися відповідними автоелементамі. Вузол зчеплення так само має свої комплектуючі, які виконуючи свої функції, забезпечують м'яку і безшумну зміну передач.

На авто марки ВАЗ встановлюють сухе, однодискове зчеплення фрикційного типу. Цей тип зчеплення завжди вважався одним з найнадійніших і досить зручним. Тому він застосуємо до багатьох авто, включаючи і іномарки. Вузол автосцепленія взаємопов'язаний з маховиком движка, а привід-з нерухомими автоелементамі рами. Привід включення - гідравлічний. Основними частинами зчеплення є натискний диск в зборі з кожухом, і диск ведений. Вся конструкція зчеплення розташована в алюмінієвому картері. НД (натискний диск) взаємопов'язаний з кожухом за допомогою пластин. Виходячи з фізичних властивостей цих пластин, а точніше, їх міцності, НД здатний пересуватися в сторону маховика. Цей випадок можливий під час включення автосцепленія, і в зворотному напрямку-під час відключення. ВД (ведений диск) маточиною взаємопов'язаний з валом первинним за допомогою шліців. Пересувається він в просторі між натискним диском і маховиком, тоді як маточина переміщається на шліцах первинного вала МКПП.
Робоча поверхня диска конструкційно містить фрикційні накладки. Автосцепленіе в нормальному положенні передбачає щільний контакт між собою за допомогою силового впливу притискних пружин маховика і натискного диска автосцепленія. У шлицевую автомуфту входить провідний вал, обертання якого провокує контакт з притискним диском автосцепленія. У момент силового натискання автоводіям на педаль автосцепленія, в дію вступає система автопрівода, а саме, вижимний підшипник починає методом тиску впливати на пружини і, в цей час, робоча поверхня відступає від диска автосцепленія.