• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Передній і задній міст автомобіля УАЗ

Мост передний
Міст передній

Мост задний
Міст задній

Вже не раз зазначалося про важливість такої системи як трансмісія. Її основні компоненти здійснюють найскладнішу і важку роботу. З огляду на умови і характер функціонування компонентів трансмісії, вони повинні бути стійкими до колосальних навантажень і виконані з матеріалів, які забезпечували міцність і надійність тривалий термін. Поряд з такими основними вузлами трансмісії як зчеплення, КПП і кардана, ще одним невід'ємним компонентом даної системи, безумовно, є міст.

Така марка авто як «УАЗ», в залежності від своєї модифікації може мати різні конструкційні особливості мостів, якими вони обладнуються. Так як така марка як «УАЗ» не спроста вважається позашляховиком і її ходові якості значно перевищують за багатьма технічними та експлуатаційними показниками інших вітчизняних марок авто, то в багатьох модифікаціях даної марки авто встановлюються мости, які обидва є провідними, тобто - повний привід. Однак, варто зауважити, незважаючи на якісні конструкційні параметри авто, провідний міст, будь він переднім, заднім або обидва мости - провідні, має практично стандартну конструкцію.

Основнимю функціональним завданням моста є здійснення взаємозв'язку на одній осі коліс, а також здійснення зв'язку їх з кузовом. У кожному провідному мосту передача обертального ходу від силового агрегату до коліс відбувається під прямим кутом.
Сам по собі міст не має прямого кріплення з кузовом. Це обумовлено тим, що всі ударні і вібраційні навантаження, що провокуються дорожнім покриттям, яке далеко від ідеалу - передавалися б в салон і люди, що знаходяться там - відчули їх в повній мірі.

Міст і кузов взаємопов'язаний компонентами підвіски, а саме-важелі з пружинами чи ресор з тягами. Ці пристосування підвіски, приймаючи на себе всі ударні і вібраційні навантаження- нівелює їх, і люди, що знаходяться в салоні авто не відчувають все «сюрпризи» дорожнього покриття. М'яке пересування авто може здійснюватися тільки в тому випадку, якщо вищеназвані компоненти підвіски в нормальному робочому стані. Щоб забезпечити вищеназвані умови пересування, а також якісну передачу крутного ходу від силового агрегату до коліс, міст комплектується пристроями та вузлами, які і забезпечують ці умови. А саме-картер, півосі приводу, головна передача і диференціал. Головна передача і диференціал конструкційно складають загальний вузол-редуктор. Функціонально, редуктор повинен забезпечувати зміна швидкісного режиму обертального ходу коліс в момент передачі його силовим агрегатом. Редуктор- це такий вузол, який незважаючи на марку авто і її модифікацію має незмінну конструкцію.

Ні для кого не секрет, що будь-який компонент однієї системи, щоб забезпечити загальну працездатність авто- щільно взаємодіє з елементами інших систем. Тому, функціональні можливості такого агрегату як редуктор можна розглядати тільки в комплексі з іншими механізмами, що не входять до складу даного агрегату.
Зусилля силового агрегату, за допомогою КПП розподіляється на головну передачу мосту. Дана передача конструкційно має в своїй комплектації дві шестерні- провідну, і відповідно-провідну. Ведена має взаємозв'язок з півосями, які сприяють передачі обертального ходу від силового агрегату до коліс.

У разі маневрів, вироблених автомобілістом (поворотні дії) між осями виникають зусилля, які повинні розподілиться на колеса таким чином, щоб обертання півосей, що передаються хід безпосередньо на колеса мали різні швидкості обертання.

Природно, якісну роботу редуктора можна визначити з технічного показателю- коефіцієнту редукції головної пари. Цей показник визначає деякі експлуатаційні параметри авто, такі як сприйняття динамічних навантажень і паливно енергетичні витрати.

Можна повторитися, враховуючи характер і умови, в яких функціонує міст, можна здогадатися які несправності можуть чатувати на нього в процесі експлуатації. Перш за все-це ослаблення кріпильних пристосувань, які можливі при постійних ударних і вібраційних навантаженнях, що впливають на міст під час пересування. Також, автовласникові необхідно приділяти увагу на наявність мастильного речовини в мостовому картері. Його витік може спровокувати виникнення підвищеного ступеня тертя, нагрівання пов'язаних між собою механізмів і їх механічне пошкодження - злам.

Задовільно працює міст - це запорука комфортного пересування. Якщо елементи моста вичерпали свій робочий ресурс і вимагають замени- компанія Статус-М пропонує автовласникам вітчизняного позашляховика «УАЗ» якісні комплектуючі частини на міст оригінального походження, причому як поелементно, так і в зборі.