• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Вихлопна система ВАЗ

Глушитель
Глушник

Резонатор
Резонатор

Лямбда-зонд
Лямбда-зонд

Труба выхлопная
Труба вихлопна

Прокладка выхлопной системы
Прокладка вихлопної системи

Хомут глушителя
Хомут глушника

Подушка подвески глушителя
Подушка підвіски глушника

Труба приемная
Труба приймальна

Не секрет, що ДВС під час роботи виділяє вихлопні відпрацьовані гази. Для того, щоб ці гази не змогли зашкодити ні нормальній роботі систем авто, ні людям, що знаходяться в салоні - авто обладнується автоелементамі, що відповідають за правильний висновок відпрацьованих продуктів горіння з движка в атмосферу. Сукупність автоелементов, що відповідають за виведення газів утворює вихлопну систему авто. Так само ця система сприяє не тільки висновку гарячих вихлопних газів, а й значно знизити ступінь шуму і вібрації працюючого движка і знизити ступінь токсичності цих газів.

Функції кожного автоелемента системи, виходячи з конструкційних особливостей, відповідають за свою сферу діяльності. Самий габаритний автоелемент системи-глушник. Виходячи з умов функціонування, матеріал з якого виготовляється цей елемент-особливо міцна нержавіюча сталь. Глушник служить для придушення шуму виходять з досить високою щільністю відпрацьованих газів, значно знижуючи їх швидкість і вібрацію. Конструкційно, глушник кріпитися таким чином, щоб виключити можливість дотику його з кузовом. Це обумовлено тим, що при працюючому двигуні, що виникає вібрація і висока температура нагріву глушника, при контакті з кузовом може негативно відіб'ється на його цілісності. Проміжним елементом кріплення між глушником та кузовом служать подушки підвіски. Подушки підвіски, з огляду на постійну вібрацію і високу температуру схильні до деформації. Заміна що вийшли з ладу подушки підвіски не вимагають особливих трудовитрат і змінюються, так би мовити, в «домашніх» умовах.

Резонатор, який є ще одним ключовим автоелементом системи, виконує практично ті ж функції, що і глушник. Цей автоелемент відповідає за резонації шумових коливань, вироблених виходять з циліндрів потоками вихлопних газів.

Конструкцією системи передбачено пристрій, функції якого спрямовані на гасіння вібрацій, що передаються від движка до вихлопної системи. Цей елемент виконаний з еластичного матеріалу і має назву-гофра.
Колектор - ще один представник системи призначений очищення циліндрів ГБЦ і наповненням їх черговою порцією пального, а так само для об'єднання і напрямки потоків вихідних газів з циліндрів ГБЦ в одну, що об'єднує, приймальню трубу. З огляду на підвищені навантаження на колектор при виході газів, цей автоелемент системи повинен мати дуже жорстке і максимально міцне кріплення.
Як уже зазначалося, відпрацьовані гази мають досить високу ступінь токсичності. І викид в атмосферу цих газів в первісному їхньому фінансовому стані могло б істотно зашкодити довкіллю. Для зниження ступеня токсичності викидів в атмосферу, система комплектується каталізатором. Завдяки конструкції, до складу якої входять рідкісні метали, відбувається хімічна реакція щодо зниження ступеня токсичності газів. Каталізатор взаємопов'язаний з колектором за допомогою приймальні труби. Вихід з ладу каталізатора, який може спровокувати неякісне нафтопаливо, може спричинити втрату потужності ДВС. З огляду на наявність у складі каталізатора рідкісних металів, вартість цього автоелемента досить пристойна.

Завершальним автоелементом вихлопної системи є вихлопна труба. Відпрацьовані гази, пройшовши всю систему, починаючи від колектора, і закінчуючи глушником, за допомогою вихлопної труби виходять за межі авто, в навколишнє середовище. Вихлопна труба жорстко взаємопов'язана з глушником.

Не можна не відзначити, що сукупність автоелементов, складових вихлопну систему, мають між собою жорстке з'єднання. Тому, в разі неможливості виробництва дрібного ремонту, вихлопна система підлягає повністю, всім вузлом. Розглянувши кожен автоелемент системи по-окремо, можна відтворити повний цикл її функціонування. І так. Гази, виходячи з ГБЦ, рухаються під високими тиском і температурою до виходу, тобто до корми авто. Сталевий випускний колектор, очищаючи циліндри блоку, об'єднує усі, хто виходив потоки в один і направляє його в приймальню трубу. З приймальні труби потік газів, проходячи через каталізатор, знижують ступінь своєї токсичності і направляються в глушник. Глушник, в свою чергу, приймаючи потік, знижує його швидкість, таким чином, гасить вібрацію і шум, з яким вступив цей потік. Ну а далі, вихід один вихлопна труба і атмосфера.

У зв'язку з популярністю даної марки авто, не існує і проблем з автозапчастинами на ВАЗ. Однак, купуючи автозапчастин, Ви можете зіткнутися з несертефіцірованним автотовари, який може або послужити нетривалий час, або взагалі не підійти. Тому, купуйте автозапчастини у перевірених реалізаторів, у яких налагоджені поставки автотоварів тільки від компаній, продукція яких повністю відповідає всім стандартам. Компанія Статус-М відноситься до тих підприємств, які в своєму асортименті мають тільки якісний, перевірений автотовар, причому за цінами, значно нижчими за ринкові.