• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Датчики Газель

Датчик включения электровентилятора Газель
Дат. вкл. електровентилятору

Датчик абсолютного давления
Дат. абсол. тиску

Датчик давления масла
Дат. тиску оливи

Датчик давления масла аварийный
Дат. тиску масла аварійний

Датчик детонации Газель
Дат. детонації Газель

Датчик заднего хода выключения
Дат. заднього ходу

Датчик ДМРВ
ДМРВ

Датчик положения дроссельной заслонки
Дат. полож. дрос. заслінки

Датчик температуры состояния двигателя
Дат. темп. сост. двигат.

Датчик указателя уровня топлива
Дат. указания рів. топлива

Датчик фазы распредвала
Дат. фази распредв.

Регулятор холостого хода
Регулятор холостого ходу

Датчик синхронизации коленвала
Дат. синхронизації коленвала

Датчик положен рейки (сервомагнита)
Дат. полож. рейки (сервомагнита)

Датчик скорости
Датчик швидкості

Датчик температуры охлаждающей жидкости
Дат. темпер. охл. рідини

Газель-це одна з найпопулярніших марок автотранспортного засобу на вітчизняних автошляхах. У зв'язку з постійної експлуатацією цієї марки авто, у автовласників Газелей виникають питання придбання запчастин. Однією з важливих категорій запчастин є датчики. Не секрет, що така марка авто як Газель оснащується чималою кількістю датчиків і вимірювальних пристроїв, що здійснюють контроль за працездатністю систем «життєзабезпечення» автотранспортного засобу.

Датчики. Загальні аспекти
Датчики на автотранспортних засобах несуть досить серйозне функціональне навантаження, і, в залежності від призначення, забезпечують нормальну роботу силового агрегату, а також - комфорт і безпеку при пересуванні людей. Пристосування, що відповідають за діагностику працюючих механізмів в авто, функціонально, несуть попереджувальну інформацію для водія про можливі несправності. Такі датчики значною мірою полегшують виявлення несправності, і, відповідно - можливий масштаб відновлювальних та ремонтних робіт.
З розвитком технічного прогресу, кількість таких пристосувань з кожним роком збільшується, і, практично робота кожного агрегату або механізму в автотранспортному засобі знаходиться під контролем. Кожне пристосування, в залежності від функціональних завдань має свої конструкційні особливості.
Природно, конструкційні особливості приладів залежать від умов застосування і впливу на них різних негативних факторів, щоб забезпечити безперебійну роботу того чи іншого механізму. сучасні пристосування виготовляються з високотехнологічних і довговічних матеріалів. Природно, в порівнянні з першими моделями датчиків, сучасні відрізняються більш компактними параметрами, довговічністю і значно точністю показань. Такі пристосування як датчики можна розділити на інтегральні інтелектуального типу та електронні волокнисто-оптичного типу. Останній тип, виходячи зі своїх конструкційних особливостей, досить чутливий до багатьох негативних явищ у вигляді забруднення, надмірного тиску і т.д., тому вони не відрізняються досить тривалим експлуатаційним терміном служби.

Классифікація датчиків
За класифікацією датчики розрізняють на пристосування першої категорії. До цього типу датчиків відносять прилади, що відповідають за діагностику і нормальну працездатність основних керуючих механізмів автотранспортного засоби - рульового управління і системи гальмування.
Пристосування, що відносяться до другого класу, відповідають за працездатність і діагностику механізмів силової установки, підвіски, трансмісії і шин.
Функціональні завдання третьої категорії датчиків спрямовані на захисні функції авто, а також-на забезпечення комфортного пересування людей.

Датчики силової установки
Для того, щоб силовий агрегат працював в оптимальному режимі, а також здійснювався постійний контроль за його працездатністю, двигуни автотранспортних засобів комплектуються наступними датчиками:
-повітряний. Функції повітряного датчика (витратоміра) спрямовані на забезпечення контролю за кількістю що надходить у впускний тракт кисню. Цей прилад досить надійний, проте він, в силу своїх конструкційних особливостей, схильний до такого негативного явища як волога. В результаті пошкодження пристрою силова установка може викликати ефект «троение». Місцезнаходження устройства- за повітряним фільтром у впускному тракті силової установки;
-лямбда-зонд. Цей пристрій здійснює контроль кількості кисню, що виходить з випускного колектора, а також, в залежності від концентрації кисню, дозує подачу в силову установку нафтопалива. розташований лямбда-зонд в системі виходу відпрацьованого газопотоків; - датчик Холла застосуємо тільки в бензодвігателях. Його розташування є задня кришка на распредвали. Даний прилад вимірює кут положення распредвала. Сигнали, отримані від приладу, проводять зміну швидкісного режиму переміщення поршнів в циліндрах ГБЦ.
-датчик корегування стану дросельної заслінки приймає сигнали від педалі газу. це пристосування призначене для здійснення коригування положення дросельної заслінки виходячи з температурного режиму ОЖ. Пристрій розташовується на дросельному патрубку і тісно пов'язаний з самою заслінкою.
-датчик положення коленвала виконує функціональні завдання щодо забезпечення своєчасної і безперебійної подачі нафтопалива, здійснюючи зв'язок між дозуванням і самим моментом упорскування. Розташоване пристосування внизу ГБЦ і знімає показання з зубчастого шківа. У разі пошкодження приладу-запуск мотора неможлив.

Датчики тиску
Датчики тиску розрізняються на пристосування першорядного призначення, і відповідно-другорядного. Принцип функціонування датчиків цієї категорії ідентичний, а ось розташовані вони в самих різних блоках і вузлах автотранспортного засобу.
До пристосувань першорядного значення відноситься датчик тиску, розташований у впускному тракті, забезпечує повну взаємозв'язок потоком нефтетоплівной суміші і частотою ходу коленвала.
Датчик тиску в шинах забезпечує необхідний діапазон з метою забезпечення безпечного пересування автотранспортного засобу. Цей прилад розташований безпосередньо в колесі.
До датчикам другорядного значення можна віднести прилад, що забезпечує контроль тиску масла. розташовується датчик тиску масла в ГБЦ.
Датчик тиску палива розташований безпосередньо в бензонасосі. Він забезпечує оптимальний режим тиску нафтопалива в системі, і, в разі недостатнього напору дає команду бензонасосу на збільшення підкачки.

Температурні датчики
Такий різновид датчиків як температурние- це пристосування, що забезпечують контроль за температурним режимом газоподібних сполук, технічної рідинного середовища, які зустрічаються в багатьох системах «Життєдіяльності» автотранспортного засобу.
Контроль за температурним режимом охолоджуючої рідинного середовища здійснює спеціальний датчик, встановлений в самому термостаті або безпосередньо в ГБЦ. Цей прилад повністю контролює температурний режим силовий установки, і, в разі виходу його за гранично-допустимі норми подає команду на включення крильчатки. Неполадки в системі може сигналізувати палаюча червона лампочка на приладовій панелі.
У корпусі масляного фільтра розташований датчик температурного режиму масла. Функції цього приладу спрямовані на стабільну і безперебійну роботу силової установки автотранспортного засобу.
Багато авто комплектуються датчиками температури, а також кліматконтролем, які забезпечують автовласників інформацією про температурний режим як за бортом автотранспортного засобу, так і всередині салону.

Датчики паливної системи
Контроль за кількісними та якісними показниками палива відповідають спеціальні датчики паливної системи.
Рівень нафтопалива в резервуарі для зберігання контролює датчик рівня. Розташований датчик безпосередньо в резервуарі і оснащений допоміжними компонентами-поплавком і сенсорним реостатом.
Датчик витрати палива здійснює контроль витрати. Цей прилад перетворює кількість, що пройшло через нього нафтопаливо в електроімпульси. Цей датчик досить надійний і точний.
Вимірювач фаз- це прилад, який координує роботу ГРМ. Монтується він біля повітряного фільтра. В разі ушкодження вимірювача фаз відбувається надлишкове збагачення нефтетоплівной горючої суміші.
Функції датчика детонації спрямовані на вимір кута випередження запалювання. Розташований цей прилад в просторі між циліндрами силової установки.

Датчики на Газель від Статус-М - гарантія надійності та якості
Як вже зазначалося вище, Газель є найпопулярнішою маркою авто. Авторинок, можна сказати, переповнений запчастинами на газель, в тому числі і такою категорією товарів як датчики. Однак, не кожен датчик, встановлений на Газель буде якісно виконувати свої завдання. З огляду на той фактор, що така марка авто як Газель використовується постійно, то і знос багатьох деталей відбувається набагато частіше. Тому, вибираючи датчики Газель, автовласникам не рекомендується нехтувати якістю. Адже від якості приладу безпосередньо залежатиме нормальна працездатність Вашої Газелі. Для автовласників Газелей компанія Статус-М пропонує величезний вибір самих різних датчиків і вимірювальних пристроїв. Купуючи комплектуючі на Газель у Статус-М, автовласники не тільки якісно комплектують своє авто, але і захищають себе від купівлі неякісних запчастин та приладів. Газель, укомплектована запчастинами у Статус-М-це гарантія тривалої та якісної експлуатації автотранспортного засобу.
Також, крім датчиків на Газель, Статус-М має найширший асортимент високоякісних запчастин на Газель, як заводського походження, так і від провідних брендових компаній.