• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Трансмісія Газель

Коробка передач
Коробка передач

Сцепление
Зчеплення

Передача карданная
Передача карданна

Мост
Міст

Трансмісія Газелі є об'єднаною системою, яка включає в себе такі вузли та агрегати
- коробка передач,
- зчеплення,
- кардан,
- передній і задній міст Газелі. Всі ці елементи забезпечують рухи автомобіля і керують швидкістю. Несправність кожного вузла впливає на пересування автомобіля. На ці частини падає найбільше навантаження, що призводить до несправностей.

Коробка перемикання передач
Коробка передач газелі – п'ятиступінчаста, вагою 32 кг. Виконує функцію силового агрегату, що крутить колеса в різних межах. Жорсткий вплив на вузол призводить до частих поломок. Найчастіше буває: • тріск та сторонні звуки під час перемикання передач;
• сторонній шум; • витік олії. Газель має інерційний синхронізатор, з'єднаний з шестернями дрібним зубчастим вінцем. Перемикаються силами тертя, що виникають між блокуючим кільцем та поверхнею конуса. Довільно КПП Газель вимкнутись не може, тому що має замок, утворений зчепленням муфти та синхронізатора, коли двигун працює.

Зчеплення
Газель є однодисковим з діафрагмовою пружиною, яка має гідравлічний привід. Також для включення є підшипник, що перебуває із пружиною у постійному терті. Цей вузол має: • картер зроблений з алюмінію; • муфти; • диск зчеплення Газель; • два циліндри.
На автомобіль можливе встановлення діафрагмового зчеплення або пружинно-важільного.

Карданна передача
Кардан Газель містить у своєму складі 2 вали (проміжний та задній). Також має опору із підшипником. Шарнір з'єднує між собою обидва вали. На передньому краї карданний вал має вилку з внутрішніми шліцами, що з'єднує його із валом коробки передач. Щоб при русі бруд не потрапляв усередину, зовні ковзної вилки. На задній кінець валу напресований підшипник із проміжною опорою карданної передачі. Корпус опори прикріплений болтами до кронштейна, закріпленого у чотирьох місцях до рами.
У карданній передачі є шарніри з хрестовиною, цапфами, вушниками. Щоб бруд не попадав усередину підшипників, на кінцях є спеціальні ущільнювальні манжети. Є прес-масля, щоб додавати масло.

Міст
Центральний редуктор заднього мосту Газель є головною і додатковою парою. Корпус деталі виливається із чавуну, спеціального складу.
Редуктор міститься в міст і закріплюється болтами. Дуже важливо при монтажі встановити правильну відстань між шестірнями. Якщо будуть порушення під час монтажу, можлива поломка хвостовика. Слід використовувати при заправці якісну олію. Від нього залежить тривалість роботи вузлів усієї системи.