• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Трансмісія Газель

Коробка передач
Коробка передач

Сцепление
Зчеплення

Передача карданная
Передача карданна

Мост
Міст

Трансмісія Газелі є об'єднаною системою, яка включає такі вузли і агрегати
- коробка передач
- зчеплення
- кардан
- передній і задній міст Газелі.
Всі разом ці елементи створюють умови для забезпечення руху автомобіля, керують напрямом і швидкістю. Несправність хоча б одного вузла, впливає на пересування автомобіля. На ці частини падає найбільше навантаження, що призводить до несправностей.

Коробка перемикання передач
Коробка передач Газелі - п'ятиступінчаста, має вагу 32 кг. П'ята передача дає можливість економити паливо на 100км - 10 літрів, зменшує кількість обертів на високій швидкості. Виконує функцію силового агрегату, що крутить на колеса в різних межах. Жорстка дія на вузол, призводить до частих поломок. Найчастіше буває:
- тріск і сторонні звуки під час перемикання передач;
- сторонній шум;
- витік олії.
Кожна коробка Газелі має інерційний синхронізатор, збережений з шестернями дрібним зубчастим вінцем. Перемикаються силами тертя, що виникають між блокуючим кільцем і поверхнею конуса. Довільно КПП Газелі вимкнутися не може, оскільки має замок, утворений зчепленням муфти і синхронізатора, коли двигун працює.

Зчеплення
Зчеплення Газелі відноситься до одиндискових з діафрагмовою пружиною, яка має гідравлічний привід. Також є для включення є підшипник, що знаходиться з пружиною в постійному терті. Цей вузол має:
- картер зроблений з алюмінію;
- муфти;
- диск зчеплення Газелі;
- два циліндри.
На автомобіль можлива установка діафрагмового зчеплення або пружинно-важільного типу.

Карданна передача
Кардан Газелі містить у своєму складі 2 вали (проміжний і задній). Також має опору з підшипником. Шарнір сполучає між собою обидва вали. На передньому краю карданний вал має вилку з внутрішніми шліцами, що сполучає його з валом коробки передач. Щоб при русі бруд не потрапляв всередину, встановлений зовні ковзаючої вилки - грязеотражатель.
На задній кінець валу напресований підшипник з проміжною опорою карданної передачі. Корпус опори прикріплений болтами до кронштейна, закріпленого в чотирьох місцях до рами.
У карданній передачі є шарніри (3штуки) разом з хрестовиною, цапфами, проушниками. Щоб бруд не потрапляв всередину підшипників, на кінцях є спеціальні манжети ущільнювачів. Є прес-масельничка, щоб додавати мастило, яка кріпиться чотирма болтами з гайками.

Міст
Центральний редуктор заднього моста Газелі є головною і додатковою парою. Корпус деталі виливається з чавуну, спеціального складу.
Редуктор поміщається в міст і закріплюється болтами. Дуже важливо при монтажі встановити правильну відстань між шестерінками. Якщо будуть порушення при монтажі, через 100 км хвостовик полетить. Знадобляться ремонтні роботи. Слід використати при заправці якісну олію. Від нього залежить тривалість роботи вузлів усієї системи. Редуктор Газелі для заднього моста застосовується знімний на 3 літри оливи..