• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Запчастини для двигуна
Газель

Блок і головка циліндрів
Блок і головка циліндрів

механізм газорозподілу
Механізм газорозподілу

Прокладки двигуна
Прокладки двигуна

Кривошипно - шатунний механізм
Кривошипно - шатунний механізм

Історична довідка.

У середині 90-х років один з сегментів російської автомобільної промисловості зайняла нова модель сімейства ГАЗ - ГАЗ 3302, що отримала більш поширену назву Газель. За цей час з конвеєра ГАЗ зійшли нові моделі та модифікації Газелі, і на сьогоднішній день цей автомобіль є найпопулярнішим малотоннажним автомобілем на пострадянському просторі.
Сучасні Газелі обладнані двигунами внутрішнього згоряння, що працюють на бензиновому (наприклад, двигун УМЗ 4216) або дизельному паливі (наприклад, Cummins ISF). Перший двигун Газель ЗМЗ-402 (виробництва Заволзького моторного заводу) встановлювався на моделі сімейства Газелей аж до 2006 року. Ці двигуни були дуже популярні завдяки тому, що мали просту конструкцію, і на них легко було знайти запасні частини для ремонту. На зміну йому прийшли сучасніші вдосконалені мотори Газель (ЗМЗ-406, 405, 409, УМЗ 4215, 4216). Наприклад, двигун УМЗ 4216 отримав інжекторну систему упорскування бензину. Дизельні двигуни Газель не менш популярні завдяки меншій витраті палива. 2010 року на автомобілі почали встановлювати американські мотори Cummins ISF китайського виробництва.
Основний принцип роботи двигунів Газелі Незважаючи на різноманітність модифікацій, всі двигуни внутрішнього згоряння, що встановлюються на автомобілі Газель, працюють за єдиним принципом. Паливно-повітряна суміш при попаданні в камеру згоряння стискається і спалахує від свічок запалювання.Тиск, що утворюється при згорянні палива, приводить в рух поршень. Переміщаючись вниз, поршень надає руху колінчастий вал, а повертаючись назад виштовхує відпрацьовану повітряно-паливну суміш у вихлопну систему Газелі.

Основні функціональні сайти:
Опора ДВЗ (подушки двигуна Газель) виконують функції кріплення та поглинають вібрації працюючого двигуна, забезпечуючи його статичність.
Остов, який сприймає основні навантаження. Це жорстка конструкція, що складається з нерухомих деталей (рама, станина, циліндри і т.д.) і запобігає виникненню деформацій.
Кривошипно-шатунний механізм (КШМ). До нього входять поршні, штоки, колінчастий вал тощо. Механізм перетворює прямолінійний рух поршнів, передаючи обертальний рух на колінчастий вал.
Газорозподільний механізм, призначений для подачі паливної суміші в циліндр, а також для виведення продуктів згоряння з циліндрів двигуна.
• Також у роботі ДВЗ беруть участь допоміжні системи (запалювання, мастила, охолодження тощо).

Технічне обслуговування та ремонт двигунів Газель
Регламентовано технічне обслуговування бензинових двигунів Газелі проводиться кожні 12000 км пробігу. Для дизельних двигунів це значення становить 15000 км.Під час технічного обслуговування необхідно проводити заміну витратних матеріалів, періодично змінювати фільтри та проводити діагностику електрообладнання.
Ремонт двигунів, що встановлюються на автомобілі Газель, не складають складності для кваліфікованих фахівців, головне грамотно провести діагностику та знайти якісні деталі для ремонту або заміни пошкоджених вузлів.

Наша компанія спеціалізується на автомобілях Газель і пропонує оригінальні заводські запчастини та їх аналоги для технічного обслуговування та ремонту двигунів:

- ЗМЗ 402
- ЗМЗ 405
- ЗМЗ 406
- ЗМЗ 409
- УМЗ 4215
- УМЗ 4216

Блок циліндрів та головки блоку циліндрів на двигуни Газель;
Механізм газорозподілу та його елементи;
Кривошипно-шатунний механізм;
• Прокладки двигуна та інші деталі та вузли.

У нас ви також зможете знайти якісні аналоги деталей, які можуть встановлюватися на двигуни Газелі.