• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Двигун УАЗ

Блок и головка цилиндров
Блок и головка циліндрів

Механизм газораспределения
Механизм газорозподілу

Прокладки двигателя
Прокладки двугуна

Кривошатунный механизм
Кривошипно -шатунний механізм

Силовий агрегат для будь-якого автотранспортного засобу завжди був першоджерелом енергії, за допомогою якого авто має можливість самостійно пересуватися. Сам силовий агрегат самостійно не в змозі привести авто в рух. Це відбувається, коли силовий агрегат, за допомогою своїх компонентів взаємодіє з іншими системами і автомеханізмамі, комплектуючі авто, тільки в тому випадку авто зможе самостійно пересуватися. Щоб з'ясувати як відбувається перетворень енергії, що виробляється ДВС, а також за допомогою яких своїх компонентів силового агрегату взаємодіє з іншими сістемамі- необхідно мати хоча б поверхневі знання конструкції ДВС і їх основне призначення.
ДВС, як і багато складних і багатогранні вузли, мають в своїй комплектації взаємопов'язані між собою автокомпоненти, які визначають його роботу.
Один з основних і найскладніших в конструкції силового агрегату блок і головка циліндрів. Цей блок є підставою силового агрегату, або можна назвать- базою, з яким мають взаємозв'язок багато систем авто. Цей блок включає в себе чималу кількість автоелементов, функції яких спрямовані на перетворення теплової енергії в енергію- механічну. Цей процес перетворення відбувається завдяки конструкційним особливостям ГБЦ, які передбачають роботу своїх автокомпонентів в досить несприятливих, а можна і сказати-екстремальних умовах, де постійно присутні скачки високої температури нагріву і колосальний тиск. Цей досить складний процес перетворення енергій має сенс розглянути докладніше у відповідному розділі пристрої і основного принципу функціонування блоку і головки циліндрів. Ще один важливий компонент силового агрегату, без якого нормальна працездатність авто невозможна- це крівошатунний автомеханізм. Також, як і ГБЦ цей автоелемент ДВС має досить громіздку конструкцію і безліч автокомпонентів, які відповідають за перетворення поступального ходу поршня в циліндрах ГБЦ в обертальний клонували. Таким чином, при безпосередній участі даного автомеханізма результат згоряння пального, що утворилася теплова енергія призводить в поступальний хід поршень, який взаємопов'язаний з КШМ. Обертальний хід КШМ приводить в рух колінвал, а той, у свою чергу, за допомогою трансмісії провідні колеса авто.
Не секрет, що при згорянні пального в камерах ГБЦ утворюються гази, які здатні не тільки висока температура нагріву і колосальний тиск, з яким вони залишають камери згоряння, а й досить висока токсичність. Щоб вивести безпосередньо з камер ГБЦ ці гази, авто комплектується ще одним важливим вузлом. Вузол, який відповідає за виведення з ДВС відпрацьованих продуктів горіння, а також за забезпеченням новою порцією камер згоряння ГБЦ горючкой- це автомеханізм газорозподілу або ГРМ. Важливість кривошипно-шатунного автомеханізма і ГРМ визначають функції, які вони виконують. Тому, як і ГБЦ є сенс розглянути вищевказані автокомпоненти так само - по-окремо, у відповідній цієї категорії автоелементам розділі

Не менш важливим компонентом в комплектації силового агрегату є прокладки. Багато причин збоїв в роботі ДВС якраз провокують пошкоджені прокладки, які не забезпечують належну герметичність стиків. Природно, особливу увагу необхідно приділити прокладці між головкою і блоком циліндрів. Ця прокладка, можна сказати, визначає роботу цього блоку. Якщо прокладка не буде забезпечувати герметичність - можливий витік газопотоків з циліндрів, яка загрожує, так називаемой- компресією. Це не тільки втрата потужності силовим агрегатом і незапланований перевитрата пального. Цей фактор може викликати повну зупинку силового агрегату з усіма, неприємними наслідками у вигляді його ремонту. Прокладка, - це виріб одноразовий і відновленню після експлуатації-не підлягає
ДВС як силовий агрегат, що застосовується не тільки в автомобілебудуванні, а й в інших сферах, де необхідна енергія має свої переваги і недоліки. До основних недоліків можна віднести досить невеликий ККД, велике виділення токсичних газів, досить високий рівень шуму і вібрації. Перевагами ДВС є відносно недорогі й доступні комплектуючі автоелементи, висока надійність і універсальність при використанні різних видів палива і газу, простота конструкції, яка сприяє щодо непроблематично виробництва його ремонту. Але основним, і самим ключовим перевагою ДВС є те, що поки йому немає альтернативи, яка б виключала всі вищеописані недоліки і мала ті ж переваги. Позначивши всі основні автоелементи, можна зробити певний висновок-щоб силовий агрегат дійсно мав хорошу працездатність, він повинен комплектуватися якісними компонентами і працювати на якісному паливі. З приводу якісних автокомпонентів, компанія Статус-М може запропонувати автовласникам «УАЗик» самих різних модифікацій якісні комплектуючі для силового агрегату і супутні товари за розумними цінами.