• (067) 215-75-72
  • (095) 275-75-72
  • (073) 275-75-72
Написати директору

Трансмісія УАЗ

Коробка передач
Коробка передач

Сцепление
Зчеплення

Передача карданная
Передача кардана

Мост
Мост

Щоб привести своє авто в режим руху, природно буде недостатньо тільки встановити силовий агрегат, все елементи "життєдіяльності" прикріпити їх до кузова і встановити взаємозв'язок з колесами. Все нібито в зборі, але авто не може самостійно зрушити з місця. В цьому випадку потужності силового агрегату явно недостатньо щоб зрушити з місця кузов з усіма комплектуючими його компонентами. Для того, щоб авто початок пересуватися між колесами і силовим агрегатом встановлюється цілий комплекс автомеханізмов, які трансформують обертальний зусилля силового агрегату під обертальний хід коліс. Цей комплекс автомеханізмов становить один загальний вузол-трансмісію.

Трансмісія, як уже зазначалося - це досить громіздкий вузол, який забезпечений автокомпанентамі, завдання яких передати рух від силового агрегату до коліс, а також здійснення можливості зміни частоти обертів коліс в залежності від режиму пересування авто, обраного автовласником. Трансмісія може класифікуватися по декількох категоріях. Механічна - ця категорія більше застосовна на легкових і малотоннажних авто, гідромеханічна - для більш важких вантажівок і автобусів і остання категорія - ел/механічна - для зовсім важкої автотехніки - транспортери, тягачі і т.д. Існує ще і комбінована трансмісія. Цей вид включає в себе кілька вищеописаних категорій, але вона зустрічається досить рідко.

Наш випадок - це механічна трансмісія. Цим типом комплектуються більшість малотоннажних і легкових авто, в тому числі і УАЗ. Як вже зазначалося - вузол трансмісії включає в себе досить множина автокомпонентів, причому кожен з них має свою особливу конструкцію і свої конструкційні автоелементи.

Розглянемо ключові з них, що визначають працездатність цього важливого вузла авто.
Коробка перемикання передач - КПП. Цей вузол призначений для зміни автовласником швидкісних режимів авто в залежності від ситуації і намірів автовласника. КПП, якою комплектуються авто марки УАЗ, причому незалежно від їх модифікацій - зазвичай механічного типу. По суті, функціональне завдання МКПП зводиться до забезпечення плавної зміни числовий ступеня оборотів обертального ходу шляхом зміни сполучень пов'язаних між собою шестерень, що мають різні кількості робочих зубів.

Природно, просто провести зміну швидкісного режиму одним рухом лаштунки неможливо. Для того щоб зробити це дію, необхідно короткостроково від'єднати трансмісію від мотора, з подальшим зворотною дією. Для м'якого відділення вищевказаних автоелементов, з подальшим зворотною дією в системі трансмісії служить зчеплення. При силовому впливі автовласником на педаль звільняється диск, який, в свою чергу, зупиняє обертальний хід валу. При цьому силовий агрегат, як і раніше, знаходиться в своєму робочому режимі. У момент, коли необхідна в цій швидкісній ситуації передача включена, автоводії віджимає в зворотному напрямку педаль, таким чином, знову об'єднує між собою автокомпоненти трансмісії і, відповідно - силового агрегату. Авто вже в оптимальному на цей момент пересування, швидкісному режимі, продовжує свій хід.

Для плавного, м'якого і безперешкодного «вписування» в радіус кривої повороту, ведуча колісна пара комплектується ще одним досить важливим і незамінним автоелементом. Це автоелемент - диференціал. Залежно від крутизни радіусу поворотної кривої, це пристосування трансмісії перерозподіляє крутний момент на колеса таким чином, що швидкісне обертання «внутрішніх» коліс буде відрізнятися від швидкісного темпу "зовнішніх". Цей фактор обумовлений тим, що при вході в криву, незалежно від її радіуса навантаження діють на авто нерівномірно, тому, щоб розподілити виникаючі навантаження диференціал при вході в поворот, необхідна різна швидкість зовнішніх і внутрішніх коліс. Цей фактор забезпечує не тільки м'який хід в зазначеній ситуації, а й забезпечує цілісність деяких автоелементов ходової частини і трансмісії, які схильні до цих навантажень особливо.

Карданна передача виконує функціональні завдання з передачі крутного ходу від вала КПП до основної - провідній парі коліс авто.
Ознайомившись з ключовими автокомпанентамі трансмісії, можна зробити певний висновок-кожна деталь цього вузла або автомеханізм, по суті, забезпечує безпечне пересування знаходяться в салоні авто людей. А якщо взяти умови, в яких зазвичай використовується дана марка авто, то цілісність автомеханізмов і надійність кріплень - це перший і важливий момент для безпечного пересування. Природно, кожен автокомпанент трансмісії має свій робочий ресурс, тому щоб уникнути непередбачених ситуацій в самий невідповідний момент, рекомендується здійснювати постійний контроль на предмет нормальної працездатності всіх систем авто, і зокрема-трансмісії. Природно, щоб заміна запчастини була равнозначной- досвідчені автовласники, вдаються до послуг перевірених компаній, професійна діяльність яких пов'язана з реалізацією тільки якісних комплектуючих частин.

Компанія Статус-М для автовласників вітчизняного позашляховика як "УАЗ" пропонує різні варіанти якісних автозапчастин як від виробників, якість автопродукції яких вже давно випробувано досвідченим шляхом, так і суто заводських автозапчастин від виробника цього позашляховика по самим розумними цінами. У разі необхідності компанія Статус-М має в своєму реєстрі послуг таку послугу як «Товари за замовлення», за допомогою якої споживач зможе придбати саме ту автозапчастин, якщо на даний момент відсутній на складі, яка йому необхідна, минаючи аналоги. Постійним діловим партнерам завжди надається знижка, а також існує гнучка система знижок при придбанні товарів оптом.